سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷
کد خبر: 234131

دانشمندان دانشگاه فن آوری نانیانگ (NTU) در سنگاپور، به روشی دست یافته‌اند که وزن افراد چاق را تا ۳۰ درصد به سرعت کاهش می‌دهد.

کشف روش جدید کاهش وزن

سلامت نیوز:دانشمندان دانشگاه فن آوری نانیانگ (NTU) در سنگاپور، به روشی دست یافته‌اند که وزن افراد چاق را تا ۳۰ درصد به سرعت کاهش می‌دهد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ، این وسیله از چسبی ساخته شده که سطح آن را سوزن‌های بسیار ریزی پوشانده است و اندازه هر سوزن نازک‌تر از موی انسان است.

به گزارش وستی،در داخل این سوزن‌ها دارویی تزریق می‌شود که چربی‌های سفید در بدن را به چربی‌های قهوه‌ای تبدیل می‌کند.
محققان معتقدند که اختراع آنان باعث می‌شود که افراد چاق داروهای دیگر لاغری و مضر را کمتر مصرف کنند و همچنین دوز کمتری از دارو با این روش وارد بدن می‌شود.
پروفسور پن چن دراین باره گفت: هدف نهایی ما ساخت چسب‌هایی با سوزن‌های نامرئی است که در نهایت هر فردی بتواند به راحتی از آن برای کاهش وزن استفاده کند.
نتایج این چسب‌های جدید بر بدن موش‌های آزمایشگاهی بسیار موفقت آمیز بوده است.
موش‌های چاق پس نصب چسب‌های لاغری در روز پنجم، ۳۰ درصد از وزن خود را از دست دادند. همچنین میزان کلسترول آنان به راحتی کاهش یافت.
چسب‌های جدید لاغری محققان سنگاپوری با چسب‌هایی که پیشتر برای کاهش وزن در بازار فروخته می‌شد، کاملا متفاوت است.
چسب‌های موجود در بازار تنها حاوی کرم‌های حرارت دهنده موضعی است که مصرف کننده پس از نصب بر روی پوست احساس موقتی گرمی و تعرق می‌کند، اما تاثیری در لاغری و کاهش وزن انسان ندارند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha