سلامت نیوز : معاون خدمات اجتماعی سازمان رفاه و مشاركت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: شب گذشته 95 كارتن خواب از سطح شهر تهران جمع‌آوری شده است.

رضا جاگیری در گفت‌وگو با فارس در خصوص جمع‌آوری كارتن‌خوابها در روزهای برفی، گفت: طبق روال قبل گشت‌ها در حال گشت‌زنی و جمع‌آوری كارتن‌خوابها هستند.

معاون خدمات اجتماعی سازمان رفاه و مشاركت‌های اجتماعی ادامه داد: شب گذشته 5 اكیپ گشت‌زنی اضافی در سطح شهر در حال فعالیت بوده تا كارتن‌خوابها را جمع‌آوری كنند.

وی با بیان اینكه حدود 95 كارتن خواب شب گذشته شناسایی و جمع‌آوری شده است، گفت: 35 مورد از این كارتن‌خواب‌ها توسط پیام شهروندان و مابقی را خود كارشناسان به محل مراجعه و نسبت به جمع‌آوری آنها اقدام كرده‌اند.

معاون خدمات اجتماعی سازمان رفاه و مشاركت‌های اجتماعی در خصوص ظرفیت گرم‌خانه‌های شهرداری تهران گفت: ظرفیت خوب است و براساس مراجعات پذیرش می‌كنیم.

به گفته جاگیری، كارتن‌خواب‌ها را به گرمخانه و یا مراكز شبانه‌روزی براساس نظر مدد‌كار اعزام می‌كنیم و اگر كارتن‌خوابی معتاد باشد به مراكز بازپروری می‌فرستیم.

معاون خدمات اجتماعی سازمان رفاه و مشاركت‌های اجتماعی در پاسخ به این پرسش كه شب گذشته شهروندی در خصوص جمع‌آوری كارتن خوابی در چهارراه كالج به 137 اطلاع‌رسانی كرده و كد رهگیری نیز دریافت كرده؛ ولی برای جمع‌آوری این كارتن خواب اقدامی صورت نگرفته است، گفت: حتما این موضوع را پیگیری می‌كنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha