یکشنبه ۲۶ دی ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۴

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس گفت: یك سال و نیم است كه شهرستان پلدختر فاقد پزشكی قانونی است.

سلامت نیوز :  نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس گفت: یك سال و نیم است كه شهرستان پلدختر فاقد پزشكی قانونی است.

علی كاییدی امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: شهرستان پلدختر با جمعیت بالغ بر 85 هزار نفر در فاصله 120 كیلومتری جنوب مركز لرستان قراردارد كه این فاصله طولانی و نبود پزشكی قانونی سبب شده كه مردم این شهرستان با مشكلات فراوانی روبه‌رو شوند.
وی افزود: ایجاد پزشكی قانونی در پلدختر به دلیل قرارگرفتن این شهرستان در محور ترانزیتی تهران جنوب بسیار ضروری و نیاز است.
نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: یكی از سؤالات من در جلسه‌های علنی مجلس در این هفته از وزیر دادگستری در مورد عملكرد ضعیف پزشكی قانونی در سطح كشور و به ویژه استان لرستان است.
كاییدی كمبود پزشك در اداره‌كل پزشكی قانونی لرستان را عامل اصلی عدم راه‌اندازی پزشكی قانونی در پلدختر دانست و یادآور شد: در این زمینه مكاتباتی با پزشكی قانونی كشور صورت گرفته كه منتظر جواب این اداره نیز هستیم.
وی تصریح كرد: از پزشكی قانونی كشور انتظار داریم كه هرچه سریع‌تر مشكل پزشكی قانونی شهرستان پلدختر را حل كند.
نماینده مردم پلدختر ومعمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم این شهرستان باید هرحادثه‌ای كه برای آنها رخ می‌دهد مسافت 120 كیلومتری پلدختر تا خرم‌آباد را به دلیل نبود پزشكی قانونی طی كنند و دراین مسیر حادثه‌‌های گوناگون دیگری برای خانواده‌ها به وجود آمده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha