یک عضو فراکسیون شهری با اشاره به بررسی کارشناسی افزایش محدوده طرح زوج و فرد در شورای عالی ترافیک گفت: با محدودیتهای بلند مدت نمی توانیم ایجاد فرهنگ کنیم و این گونه طرحها جوابگوی مشکل آلودگی هوای تهران نیست.

سلامت نیوز :یک عضو فراکسیون شهری با اشاره به بررسی کارشناسی افزایش محدوده طرح زوج و فرد در شورای عالی ترافیک گفت: با محدودیتهای بلند مدت نمی توانیم ایجاد فرهنگ کنیم و این گونه طرحها جوابگوی مشکل آلودگی هوای تهران نیست.
سید شریف حسینی در گفتگو با مهر با بیان این که نمی توان محدودیتهای ترافیکی را به عنوان یک راه حل بلند مدت استفاده کرد گفت: این محدودیتها تنها در زمانهای بحرانی به کمک مسئولان شهری می آید.

نماینده مردم اهواز ادامه داد: باید فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی درمیان خانواده ها ایجاد شود و شهروندان تنها در زمانهای ضروری از خودروی شخصی استفاده کنند.

وی با اشاره به این که توسعه حمل و نقل عمومی بهترین راه حل مشکلات ترافیکی و آلودگی هوای پایتخت است، تصریح کرد: به جای آن که محدودیتها افزایش یابد باید حمل و نقل عمومی را گسترش دهند تا به راحتی در دسترس شهروندان باشد.

چندی پیش معاون عمرانی استاندار تهران اعلام کرده بود: افزایش محدوده طرح زوج و فرد به شورای عالی ترافیک پیشنهاد شده است و این طرح در حال بررسیهای کارشناسانه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha