سلامت نیوز : رئیس دانشگاه علوم پزشكی استان اردبیل گفت: بخش وی‌آر‌پی هتلینگ بیمارستان امام اردبیل با هدف ارتقای خدمات به بیماران و همراهان آنها راه‌اندازی می‌شود.

فرهاد پورفرضی اظهار داشت: این بخش در طبقه پنجم بیمارستان امام و با 22 تخت راه‌اندازی می‌شود تا بتوانیم خدمات مطلوب و شایسته‌ای را برای بیماران داخلی و خارج از كشور ارائه دهیم.
وی به فارس گفت: با تفاهمنامه‌ای كه با بیمه تكمیلی به امضا رسانده‌ایم بخش عظیمی از هزینه‌های حضور در این هتلینگ از طریق بیمه تكمیلی پرداخت شده و بیماران می‌توانند با بهره‌مندی از بهترین امكانات اعم از تجهیزات یك هتل به مداوای بیماری خود بپردازند.
رئیس دانشگاه علوم پزشكی استان اردبیل تصریح كرد: عملیات اجرایی این بخش با سرعت در حال انجام است و انتظار داریم در چند ماه آینده از این بخش بهره‌برداری كنیم.
وی همچنین از راه‌اندازی بخش خون و سرطان اطفال در بیمارستان بوعلی اردبیل خبر داد و گفت: با خارج شدن معاونت درمان از این بیمارستان و با هدف پر كردن این فضا قرار است در قالب 48 تخت بخش خون و سرطان اطفال را در این بیمارستان راه‌اندازی كنیم.
پورفرضی هدف از این كار را ایجاد امكانات مناسب در استان اردبیل و مراجعه كمتر والدین این كودكان به تهران و سایر مناطق اعلام كرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشكی استان اردبیل خاطرنشان كرد: در این زمینه دو پزشك فوق تخصص را نیز به كار گرفته‌ایم تا بیماران سرطانی در این مكان مداوا شوند.
وی در ادامه از راه‌اندازی دانشكده پرستاری در مقطع تحصیلات تكمیلی در محل سابق مركز بهداشت استان اردبیل خبر داد و افزود: تا زمانی كه ساختمان مستقلی نداشتیم قادر به كسب مجوز تحصیلات تكمیلی پرستاری نبودیم كه با مكان تعیین شده در خیابان سعدی این امر در حال تحقق است.
پورفرضی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اردبیل از راه‌اندازی مركز آزمایشگاه تحقیقاتی بهداشت خبر داد و اظهار داشت: بخشی از نیروهای صفی اورژانس 115 را به مركز قبلی باز گرداندیم تا در آنجا ارائه خدمات به مردم انجام شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشكی استان اردبیل از راه‌اندازی پایگاه جدید اورژانس در ساختمان سابق علوم پزشكی اردبیل در میدان قیام خبر داد و افزود: به صورت موقت یك خودرو را در این مكان در نظر گرفتیم تا ارباب رجوع دانشگاه علوم پزشكی را به ساختمان جدید انتقال دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha