مشاور اجرایی و سیاستگذاری سازمان غذا و دارو گفت: مبنای اداره کل آرایشی و بهداشتی این سازمان، ابتدا باید ایمن بودن محصولات از نظر سلامتی کامل باشد.

اولویت‌های سازمان غذا و دارو برای محصولات آرایشی و بهداشتی

سلامت نیوز:مشاور اجرایی و سیاستگذاری سازمان غذا و دارو گفت: مبنای اداره کل آرایشی و بهداشتی این سازمان، ابتدا باید ایمن بودن محصولات از نظر سلامتی کامل باشد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر عبدالمجید چراغعلی در مراسم معارفه مدیر کل امور فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی و سرپرست اداره کل امور فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: شرکت‌های آرایشی و بهداشتی وارداتی را باید به سمتی سوق دهیم تا در کشور نمایندگی تاسیس کنند و متمرکز شوند، به تدریج در کشور تولیدات داشته باشند و سازمان غذا و دارو نیز حمایت‌های لازم را خواهد داشت.

مشاور اجرایی و سیاستگذاری سازمان غذا و دارو ادامه داد: برخی محصولات وارداتی نیز با توجه به تولیدات داخلی به هیچ عنوان نباید اجازه واردات داشته باشند و در این زمینه باید لیستی تهیه شود و به هیچ عنوان در این زمینه اقدامی نشود.

چراغعلی ادامه داد: شرکت‌های وارداتی می‌توانند از ظرفیت خالی کارخانجات داخلی نیز استفاده کنند که در این زمینه نیز باید برنامه‌هایی را تدوین کنیم.

وی افزود: باید تولیدکنندگان که باعث اشتغالزایی در کشور می‌شوند به صورت جدی حمایت شوند و تولیدکنندگان نیز باید کیفیت را سرلوحه کار خود قرار دهند.

مشاور اجرایی و سیاستگذاری سازمان غذا و دارو بیان داشت: مبنای اداره کل آرایشی و بهداشتی ابتدا باید ایمن بودن محصولات از نظر سلامتی کامل باشد.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان غذا و دارو، چراغعلی گفت: تفکیک اداره‌ها باعث سرعت عمل در کارها خواهد شد و امیدواریم با کارهایی که انجام می‌شود، مردم از ادارات ما به نیکی یاد کنند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha