معاون بهداشت، درمان و توانبخشی هلال احمر از تخفیف خدمات درمانی به مناسبت دهه فجر خبر داد و گفت: ارائه خدمات غربالگری در مدارس و مناطق کم برخوردار از دیگر برنامه‌های این معاونت در ایام دهه فجر است.

غربالگری دانش آموزان توسط هلال احمر/ تخفیف خدمات درمانی به مناسبت دهه فجر

سلامت نیوز:معاون بهداشت، درمان و توانبخشی هلال احمر از تخفیف خدمات درمانی به مناسبت دهه فجر خبر داد و گفت: ارائه خدمات غربالگری در مدارس و مناطق کم برخوردار از دیگر برنامه‌های این معاونت در ایام دهه فجر است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس،حسن صفاریه ، در ارتباط با اقدامات و برنامه‌های پیش بینی شده در مراکز سلامت خارج از کشور جمعیت هلال احمر جهت بزرگداشت ایام الله دهه فجر اظهارکرد: با توجه به نزدیک شدن ایام پیروزی انقلاب اسلامی ایران و بر اساس برنامه سال‌های گذشته، مراکز سلامت خارج از کشور جمعیت هلال احمر نیز اقدامات و تمهیداتی خواهند داشت که به زودی اعلام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برپایی چادرهای اطلاع رسانی در مورد خدمات مراکز سلامت، برپایی چادرهای سلامت و استقرار پزشکان جهت ارایه آموزش‌های بهداشتی، ویزیت رایگان، ارائه تخفیف ویژه برای خدمات درمانی، ارایه خدمات غربالگری در مدارس و مناطق کم برخوردار و .... از جمله اقداماتی است که هر ساله به مناسبت نکوداشت این ایام توسط مراکز سلامت جمعیت در کشورهای دیگر انجام می شود.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha