رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان کاشان از برخورد یک دستگاه اتوبوس با یک دستگاه تریلر صبح روز سه شنبه در محدوده این شهرستان خبر داد که در پی آن 18 نفر آسیب دیدند.

18مصدوم در برخورد تریلر با اتوبوس در کاشان

سلامت نیوز: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان کاشان از برخورد یک دستگاه اتوبوس با یک دستگاه تریلر صبح روز سه شنبه در محدوده این شهرستان خبر داد که در پی آن 18 نفر آسیب دیدند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، حسین ریاحی  افزود: صبح امروز یک دستگاه اتوبوس در کیلومتر 75 آزادراه کاشان- قم (پنج کیلومتری شهر مشکات) با یک دستگاه تریلر به شدت برخورد کرد که کارشناسان فوریت های پزشکی و امدادگران پس از اطلاع به محل سانحه اعزام شدند.


وی مسیر حرکت اتوبوس را از شیراز به تهران عنوان کرد و افزود: 2 نفر از آسیب دیدگان سرپایی درمان شدند و سایر سرنشینان آسیب دیده اتوبوس به بیمارستان شهید بهشتی کاشان انتقال یافتند که شرایط سه نفر از آنها وخیم گزارش شده است.


رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان کاشان گفت: اورژانس با پنج دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در محل حضور یافته بود و 2 دستگاه آمبولانس جمعیت هلال احمر کاشان و یک دستگاه آمبولانس از مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم نیز برای رسیدگی به آسیب دیدگان این سانحه رانندگی مشارکت داشتند.


به گفته وی، کارشناسان پلیس راه علت این سانحه رانندگی را بی توجهی راننده اتوبوس به جلو به علت خستگی و خواب آلودگی تشخیص دادند.
آزادراه کاشان- قم با بیش از 100 کیلومتر طول در مسیر ترانزیتی شمال- جنوب کشور قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha