رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اعلام جزییات تصادف دو دستگاه کشنده در جاده سمنان گفت: تصادف بین یک دستگاه کامیون فوتون و سواری پژو ٢٠٦ در استان کرمان، منجر به کشته شدن ٢ نفر و مجروح شدن ٢ نفر شد.

کشته شدن ٢ نفر در تصادف کامیون و پژو در جاده کرمان

سلامت نیوز: رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اعلام جزییات تصادف دو دستگاه کشنده در جاده سمنان گفت: تصادف بین یک دستگاه کامیون فوتون و سواری پژو ٢٠٦ در استان کرمان، منجر به کشته شدن ٢ نفر و مجروح شدن ٢ نفر شد.

به گزارش  سلامت نیوز به نقل از ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی، همچنین به تصادف یک دستگاه کشنده فائو و هوو در استان سمنان اشاره کرد و گفت:" این تصادف در کیلومتر ١٠٠ محور جندق و ساعت ١٦ سه شنبه اتفاق افتاده و یک نفر مجروح به جای گذاشته است." علت تصادف رعایت نکردن فاصله طولی توسط راننده کشنده فائو بوده است.

وی افزود: تصادف بین یک دستگاه کامیون فوتون و سواری پژو ٢٠٦ در استان کرمان، منجر به کشته شدن ٢ نفر و مجروح شدن ٢ نفر شد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا همچنین درباره برخورد یک دستگاه سواری پژو، پیکان و ٢ دستگاه پراید در غرب استان تهران گفت:" این تصادف ساعت ١٦ سه شنبه، در کیلومتر ١٤ محور آزادراه تهران-قم اتفاق افتاده که خوشبختانه خسارت جانی به جای نگذاشته است." علت تصادف، بی توجهی یکی از راننده های پراید به جلو بوده است.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha