وزیر کشور از شناسایی حدود 300 کمپ غیرمجاز در تهران و پلمپ آن خبرداد و گفت: ظرفیت نگهداری معتادان متجاهر تا هشت هزار نفر در استان تهران افزایش یافت.

وزیر کشور: ظرفیت نگهداری معتادان متجاهر به هشت هزار نفر افزایش یافت

سلامت نیوز: وزیر کشور از شناسایی حدود 300 کمپ غیرمجاز در تهران و پلمپ آن خبرداد و گفت: ظرفیت نگهداری معتادان متجاهر تا هشت هزار نفر در استان تهران افزایش یافت.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایرنا، عبدالرضا رحمانی‌فضلی روز شنبه درهمایش تخصصی بررسی آسیب های اجتماعی و تامین امنیت عمومی استان تهران با بیان این که ظرفیت نگهداری معتادان متجاهر در استان تهران افزایش یافته است، اظهار داشت: در گذشته میزان ظرفیت نگهداری معتادین متجاهر حدود 450 نفر بود در حالی که با اقداماتی که در سال‌های اخیر انجام شده در حال حاضر ظرفیت نگهداری به هشت هزار نفر رسیده است.
وی با بیان این که با به کار بردن روش های علمی، تخصصی و اجتماعی زمان پاک ماندن معتادان را پس از درمان بیماری افزایش دهیم، افزود: اگر روش و برنامه های نوینی در این باره وجود دارد از آن استقبال می‌کنیم.


وزیر کشور یادآور شد: ستاد مبارزه با مواد مخدر نقش هماهنگ‌ کننده و سیاستگذاری دارد، این ستاد حدود 22 عضو دارد که هر یک وظیفه ذاتی در امر مبارزه با مواد مخدر دارند و هر یک بودجه جداگانه هم در این خصوص دارند.
رحمانی فضلی ادامه داد: بنابراین ستاد مبارزه با مواد مخدر با ایجاد نقش هماهنگی و تعامل بین دستگاه‌ها در راستای هرچه بهتر انجام وظایف و اقدامات این دستگاه ها اقدام می کند.


وی درباره منابعی که در اختیار ستاد مبارزه با مواد مخدر قرار دارد، گفت: از این منابع در قالب موافقت نامه ‌هایی که براساس اقداماتی که دستگاه می‌خواهند انجام دهند، صورت می‌ گیرد و در این زمینه نیز نسبت به هزینه کرد این منابع نظارت لازم تخصیص می یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha