واریز مستمری معلولان تا پایان وقت اداری امروز /یارانه نقدی معلولان پنجشنبه هفته گذشته واریز شد

سلامت نیوز: رییس سازمان بهزیستی کشور از واریز مستمری معلولان تا پایان وقت اداری امروز خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز، انوشیروان محسنی بندپی در گفت وگو با خانه ملت، در خصوص طرح خبری مبنی برعدم واریز یارانه نقدی معلولان در دی ماه، گفت:‌ یارانه نقدی معلولان به میزان 3 برابر از محل هدفمندی 5 شنبه گذشته واریز شده است، البته مستمری معلولان نیز تا پایان وقت اداری امروز توسط سازمان بهزیستی واریز می شود، میزان مستمری تکفره 53 هزار تومان،دو نفره 61 هزارتومان، 3 نفره 71 هزارتومان و 5 نفربه بالا 100 هزارتومان است.

رییس سازمان بهزیستی با رد خبر عدم واریز یارانه نقدی معلولان، افزود:‌ بنابراین یارانه نقدی به مبلغ 95 هزار تومان، 5 شنبه گذشته به حساب معلولان واریز شده است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، رئیس انجمن دفاع از حقوق معلولان، گفت: در حالی که یارانه اقشار مختلف در دی ماه پرداخت شده است اما با پیگیری‌های صورت گرفته مشخص شد که یارانه نقدی معلولان واریز نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • hpshk ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
    0 0
    با سلام چرا در این طرح واریز افزایش مستمری به کارت یارانه که تا 28 /10 / 96 . مبلغ افزایش یارانه به حساب مستمری اجرا شده بود به شرح زیر . روال قبل 45 ت یارانه نفری 95 ت افزایش مستمری یارانه نفری 50 ت هم سازمان پرداخت میکرد تا تاریخ 9/28/ 96 که جمعشون میشد 45=95=50=190 هزارت برا افراد و دهک پایین جامعه ولی با طرح جدید که از 10/28 /96 انجام شد. مبنی بر انتقال میزان افزایش یارانه به حساب کارت یارانه خلاف قانون هست و باید به حساب سازمان و سازمان به حساب مد دجو. واریز بکند.. انجام شد که مبالغ پرداختی هم تغییر کرد و کمتر شد . که این وسط 50 هزار ت حذف گردید. 45 ت یارانه 95 هزارت مستمری بهزیستی بقیه حذف گردید الان پرداختی ها اینطوری شده. 45+95= 140 هزارت واریز شده که این وسط 50 هزار ت حذف گردیده. دلیل این حذف چیست. بررسی کنید . چرا مبلغ 50 هزارت دولت و سازمان بهزیستی و کمیته امداد این وسط حذف کردندن. دولت در این شرایط اقتصادی توجه ویژه‌تری را به معلولان داشته باشد نه اقداماتی را در راستای حذف یارانه و مستمری آنها انجام دهد. برا یک نفره ها تا امروز 95 ت واریز شده 30 دی . پس 53 هزارت یکنفره کجا رفت. حذف شد چرا. از ابتدای سال جاری دولت با کمک مجلس شرایطی را فراهم کرد که به خانواده های یک نفره ۱۴۸ هزار تومان مستمری و افزایش مستمری، دونفره ۲۵۰، خانواده های سه نفره ۳۲۵، چهارنفره ۴۱۶ و پنج نفربه بالا ۴۶۰ هزار تومان پرداخت می شود و خوشبختانه روز چهارشنبه همین هفته مجلس مصوب کرد که ۱۰ درصد به این عدد برای سال ۹۷ اضافه شود. پرداختی جدی به این صورت میباشد. 30 دی 95 هزارت یک نفره 189هزارت ت دونفره. 253 هزارت 3 نفره