انتشار تصاویری از کودکان کار که در قالب طرح برخورد با متکدیان در بروجرد، دستگیر شده‌اند، موجی از انتقادات به دنبال داشت.انتشار تصاویری از کودکان کار که در قالب طرح برخورد با متکدیان در بروجرد، دستگیر شده‌اند، موجی از انتقادات به دنبال داشت.

انتشار تصاویر کودکان کارِ دستگیرشده‌ بروجردی

سلامت نیوز:انتشار تصاویری از کودکان کار که در قالب طرح برخورد با متکدیان در بروجرد، دستگیر شده‌اند، موجی از انتقادات به دنبال داشت.انتشار تصاویری از کودکان کار که در قالب طرح برخورد با متکدیان در بروجرد، دستگیر شده‌اند، موجی از انتقادات به دنبال داشت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، روز ۲۹ دیماه، تصاویری در شبکه‌های مجازی منتشر شد که نشان می‌داد برخورد با کودکان کار ادامه دارد. ماموران شهرداری بروجرد در قالب طرح برخورد با متکدیان، پس از بازداشت و دستگیری کودکان کار، تصاویر آنها را در کانال روابط عمومی شهرداری منتشر کردند. انتشار این تصاویر موجی از انتقادات برانگیخت.

در همین رابطه تماس با مسئولان شهرداری بروجرد نتیجه‌ای نداشته‌ است؛ غیر از آنکه یکی از کار‌شناسان روابط عمومی به صورت ضمنی این اتفاق را تایید کرد و گفت همکارانش در بخش سد‌معبر شهرداری، بابت این برخورد نادرست عذرخواهی کرده‌اند.

پیش از این رضا بهنودفر (نائب رئیس شورای شهر بروجرد)؛ انتشار این تصاویر در کانال روابط عمومی شهرداری بروجرد را تقبیح و از برخورد قانونی با خاطیان خبر داده‌ بود.

در همین رابطه انجمن یاری کودکان درمعرض خطر نیز اعلام کرد؛ روز گذشته (سی‌ام دی ماه) در تماس تلفنی، اعتراض خود را به دفتر شهرداری بروجرد ابلاغ کرده‌است.

این انجمن از مسئولان شهرداری بروجرد خواسته است بابت ارتکاب این اقدام، از کودکانی که به دلیل فقر تحمیلی و بی‌توجهی به زندگی‌شان به کار در خیابان‌ها مشغولند، عذرخواهی کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha