تابلوی كاریكاتور مبارزه با دخانیات از سوی دكتر سیدحمید حسینی، مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی تقدیم كوئیچی ناكائو دبیردوم سفارت ژاپن شد.

سلامت نیوز : تابلوی كاریكاتور مبارزه با دخانیات از سوی دكتر سیدحمید حسینی، مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی تقدیم كوئیچی ناكائو دبیردوم سفارت ژاپن شد.
تابلوی كاریكاتور مبارزه با دخانیات كه سقوط فردی سیگاری به دره را به تصویر كشانده است و در غرفه روابط عمومی در هفدهمین نمایشگاه و جشنواره بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری ها به نمایش گذاشته شده بود و مورد توجه كوئیچی ناكائو دبیر دوم سفارت ژاپن و همسر وی قرار گرفته بود امروز طی مراسمی با حضور دكتر سیدحمید حسینی مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی به وی اهداء شد.
بنابراین گزارش دکتر حسینی در این مراسم گفت: زبان هنر، زبان مشترك همه دنیاست و نیاز به هیچ ترجمه‌ای ندارد.
وی با بیان این كه مردم ایران پیام‌های آمیخته با هنر را راحت تر می‌پذیرند، گفت: یكی از فعالیت‌های روابط عمومی فرهنگ‌سازی سلامت و ترویج شیوه زندگی سالم است که تلاش می شود با استفاده از ظرفیت های هنری در قالب های مختلف، پیام منتقل شود.
وی افزود: استفاده از ابزارهای هنری یكی از شیوه‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی است و در همین رابطه سعی كردیم در هفدهمین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات از هنرمندان كشور برای ارائه طرح های كاریكاتوری در ترویج فرهنگ سلامتی دعوت كنیم.
مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی با بیان این كه ایرانی ها مردمی هستند كه با شعر و ادب و ادبیات و هنر بزرگ شده‌اند، گفت: در منازل تمام ایرانیان قرآن و در منازل بیشتر آنان علاوه بر كتاب قرآن، دیوان اشعار حافظ شاعر بزرگ ایرانی وجود دارد كه این نشاندهنده این است كه مردم ما ارتباط جدی‌تری با هنر برقرار می‌كنند.
بنابراین گزارش كوئیچی ناكائو دبیر دوم سفارت ژاپن نیز در این مراسم ضمن تشكر و تبریك به دكتر حسینی و روابط عمومی وزارت بهداشت به دلیل فعالیت‌های تاثیرگذار اطلاع رسانی و استفاده از هنر در ترویج فرهنگ سلامت جامعه، گفت: در بازدیدم از غرفه روابط عمومی در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاریها، به شدت تحت تأثیر تابلوی كاریكاتور هنرمندانه ایرانی كه تصویر فردی سیگاری كه در حال سقوط به دره است، قرار گرفتم.
وی همچنین عزم کشورش را برای برقراری ارتباط مستحکم تر با جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha