رئیس کل سازمان نظام پزشکی تاکید کرد: در حال حاضر بسیاری از بیمارستان‌ها از کمبود پرستار رنج می‌برند و از طرفی هم تعداد زیادی پرستار بیکار داریم؛ این تناقض باید حل شود.

تناقض میان وجود "پرستار بیکار" و "کمبود پرستار" برطرف شود

سلامت نیوز: رئیس کل سازمان نظام پزشکی تاکید کرد: در حال حاضر بسیاری از بیمارستان‌ها از کمبود پرستار رنج می‌برند و از طرفی هم تعداد زیادی پرستار بیکار داریم؛ این تناقض باید حل شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر ایرج فاضل در مراسم گرامیداشت روز پرستار با بیان اینکه پزشکی و پرستاری در هم تنیده شده‌اند و جدا کردن آنها غیرممکن است، گفت: من جای پرستاران را در سازمان نظام پزشکی خالی می‌بینم. بدون شما پزشکی معنایی ندارد. مطالبات جامعه پرستاران مانند برخی از خواسته‌های جامعه پزشکی برحق است. ما باید با هم برای رسیدن به یک موفقیت کار کنیم.

وی ادامه داد: سطح اخلاق در جامعه رو به بالا رفتن نیست و به همین دلیل تحصیل‌کرده‌هایی مانند پرستاران باید آنها را اصلاح کنند. ما در آموزش پرستاری وضع بسیار مطلوبی داریم، اما بسیاری از بیمارستان‌ها از کمبود پرستار رنج می‌برند. از طرف دیگر نیز گفته می‌شود تعداد زیاد پرستار بیکار داریم؛ این تناقض باید برطرف شود.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی تصریح کرد: ما بعد از انقلاب شاهد حضور بیشتر مردان در حرفه پرستاری بودیم. حضور آنها توانسته بسیاری از گره‌ها را باز کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha