رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان هرمزگان گفت: یکی از کارکنان اورژانس 115 جاده‌ای دوراهی آب گرم گنو با مصدومیت شدیدی مواجه شده است.

سلامت نیوز: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان هرمزگان گفت: یکی از کارکنان اورژانس 115 جاده‌ای دوراهی آب گرم گنو با مصدومیت شدیدی مواجه شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر امید حسن اسدی در این خصوص گفت: در ساعت 17:53 روز گذشته(4 بهمن)، برخورد جسمی محترقه با چشم یکی از کارکنان اورژانس 115 جاده‌ای دوراهی آب گرم گنو باعث آسیب شدید این تکنسین از ناحیه چشم راست، شکستگی استخوان اربیت و آسیب به شبکیه چشم شد.

وی خاطرنشان کرد: این جسم محترقه از ماشینی عبوری با نیتی نامعلوم، به‌طرف این تکنسین که در حال پیاده‌روی کنار پایگاه بوده پرتاپ شده است.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان هرمزگان در پایان بابیان اینکه تکنسین آسیب‌دیده به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس منتقل شد، اضافه کرد: با توجه به‌شدت جراحت و آسیب وارده و با صلاحدید پزشک کشیک بیمارستان شهید محمدی تکنسین آسیب‌دیده جهت انجام جراحی اورژانسی با هواپیما به تهران منتقل شد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha