معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعت هلال احمر از رها سازی حدود 2 هزار خودو در راه مانده در اتوبان های منتهی به تهران خبر داد.

سلامت نیوز: معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعت هلال احمر از رها سازی حدود 2 هزار خودو در راه مانده در اتوبان های منتهی به تهران خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز، شاهین فتحی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا با اعلام این خبر گفت: تا دو ساعت دیگر عملیات رهاسازی همه خودروهای در راه مانده به پایان می رسد.
وی تایید کرد: بسیاری از خودورها از شب گذشته در اتوبان های تهران- کرج و تهران -قم در برف و کولاک گرفتار شدند و در این دو اتوبان مانده بودند.
فتحی با اشاره به امدادرسانی به هموطنان متاثر از برف و کولاک از 5 بهمن ماه تا ساعت 10 صبح امروز (8 بهمن ماه) در 18 استان متاثر از برف و کولاک بیان کرد: استان های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، تهران، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، زنجان، سمنان، قزوین، کردستان، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، همدان و مرکزی متاثر از برف و کولاک بوده‌اند.
وی با بیان اینکه 310 تیم عملیاتی متشکل یک هزار و 254 امدادگر نسبت به ارائه خدمات امدادی در 118 محور شهر و روستا اقدام کردند، ادامه داد : در مجموع به 27 هزار و 200 تن از هموطنان امدادرسانی شد و 8 هزار و 200 نفر هم به صورت اضطراری اسکان داده شدند.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: طی این مدت در دیگر استان ها جدای از تهران، یک هزار و 255 دستگاه خودرو از برف و کولاک رهاسازی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha