اضافه شدن رشته‌محلهای علوم پزشکی دانشگاه آزاد به سامانه تکمیل ظرفیت آزمون‌سراسری

سلامت نیوز: رشته محل های تکمیل ظرفیت گروه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی به سامانه ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال 96 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور اضافه شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی روز چهارشنبه اعلام کرد: ثبت نام انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت رشته های آزمون سراسری 1396دانشگاه آزاد اسلامی که از روز 28 دی ماه آغاز شده بود تا ساعت 24 روز جمعه 20بهمن ماه تمدید شد و رشته محل های تکمیل ظرفیت گروه علوم پزشکی نیز به سامانه تکمیل ظرفیت آزمون سراسری 96 اضافه شده است.
تمام داوطلبانی که در آزمون سراسری (پزشکی) 96 سازمان سنجش آموزش کشور شرکت کرده و در نیمسال اول سال تحصیلی 97-96 در هیچ یک از واحدهای دانشگاه آزاد ثبت نام نکرده اند، مجاز به ثبت نام در تکمیل ظرفیت این دوره هستند و می توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.orgنسبت به انتخاب حداکثر 20 رشته محل دانشگاهی اقدام کنند.
امکان ویرایش رشته محل های انتخابی تا پایان مدت زمان ثبت نام برای داوطلبان فراهم خواهد بود.

**تمدید مهلت ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته نیمسال دوم 97-96 دانشگاه آزاد
ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته نیمسال دوم 97-96 تا ساعت 24 روز پنج شنبه 26 بهمن ماه تمدید شد.
متقاضیان ثبت نام براساس سوابق تحصیلی مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی می توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی های کامل در خصوص انتخاب رشته، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم بعد از تهیه کارت اعتباری، نسبت به ثبت نام در 20رشته محل در مقطع کاردانی ناپیوسته و در یک رشته و 20 محل دانشگاهی در مقطع کاردانی پیوسته اقدام کنند.
دارندگان دیپلم فنی و حرفه ای، کاردانش و هنرستان نظام قدیم در مقطع کاردانی پیوسته در رشته متجانس با دیپلم و همچنین دارندگان دیپلم نظری نظام جدید متوسطه بدون پیش دانشگاهی و داوطلبان دیپلم چهار ساله نظام قدیم، در هر رشته ای از کاردانی پیوسته امکان ثبت نام دارند.
متقاضیان کاردانی ناپیوسته با دارا بودن مدرک دیپلم چهار ساله نظام قدیم یا دیپلم و پیش دانشگاهی نظام جدید می توانند در هر رشته کاردانی ناپیوسته ثبت نام کنند.
واجدین شرایط می توانند بدون توجه به محدودیتهای اعلامی در رشته تربیت بدنی ثبت نام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha