رئیس بیمارستان فوق تخصصی جراحی پلاستیك 15 خرداد از اعزام متخصصان جراحی پلاستیك این بیمارستان در نوروز امسال برای ترمیم انگشتان قطع شده روستاییان گاودانه خبر داد.

عبدالجلیل كلانتر هرمزی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا» اظهار داشت: در پی نامه نگاری با مسئولان روستای گاودانه استان كهگیلویه و بویراحمد پاسخی مبنی بر آمادگی 18 نفر از آسیب دیدگانی كه انگشتان آنان قطع شده است به بیمارستان 15خرداد ارائه شده است.

وی گفت: بر این اساس گروهی از متخصصان جراحی پلاستیك بیمارستان 15خرداد در نوروز امسال برای ترمیم انگشتان قطع شده روستاییان گاودانه به صورت حركتی جهادی به این روستا عزیمت می‌كنند.

كلانتر هرمزی با بیان اینكه عزیمت مستقل گروه فوق تخصصی جراحی پلاستیك بیمارستان 15خرداد بسیار می‌تواند در رفاه حال مصدومان و افراد روستای گاودانه از نظر شرایط سفر و هزینه‌ها مقرون به صرفه باشد، افزود: این گروه متخصص در طول حضور خود در نوروز امسال در روستای گاودانه افرادی كه انگشتان آنان قطع و آسیب دیده باشد را ویزیت و جراحی می‌كنند و در صورت نیاز به درمان بیشتر به تهران ارجاع می‌دهند.

* هزینه 540 میلیونی 18 آسیب دیده انگشت قطع شده روستای گاودانه به صورت رایگان

رئیس بیمارستان فوق تخصصی جراحی پلاستیك 15 خرداد در پاسخ به این پرسش كه هزینه این افراد به چه صورت خواهد بود، گفت: هزینه درمان، اقامت و ایاب و ذهاب سفر هر كدام از این 18 آسیب دیده‌ای كه انگشتان آنان قطع شده است در حدود 30 میلیون ریال است كه در مجموع هزینه تمام این افراد مبلغی مشتمل بر 540 میلیون ریال است كه به صورت رایگان صورت می‌پذیرد.

كلانتر هرمزی خاطرنشان كرد: در حال حاضر نیز آسیب دیدگان انگشت قطع شده روستای گاودانه می‌توانند برای كسب هرگونه اطلاعی از روند معالجه خود با شماره 88902155،9 بیمارستان فوق تخصصی جراحی پلاستیك 15 خرداد تهران تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha