سلامت نیوز :سرپرست معاونت امور اجتماعی وزارت رفاه و تأمین اجتماعی از ارسال لیست خدمات و داروهای جدید تحت پوشش بیمه به مراكز طرف قرارداد خبر داد.

صمدالله فیروزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس درباره توافق شورای عالی بیمه و تصویب هیئت وزیران در رابطه با پوشش جدید داروهای جدید و خدمات پزشكی اعلام كرد: برخی از خدماتی كه در بیمارستان‌ها به مردم ارائه می‌شد دارای هزینه‌های زیادی بود كه با نظر هیئت وزیران تحت پوشش بیمه‌ها قرار گرفتند.

وی تصریح كرد: در لیست جدیدی كه به مراكز درمانی و بیمه‌های ارسال شده است، خدماتی از جمله هزینه‌های درمانی برخی عمل‌ها و داروهای مورد نیاز گنجانده شده است.

فیروزی افزود: شورای عالی بیمه برنامه‌ریزی كرده است در بحث دارویی، حمایت‌های خاصی از قشرهای مختلف كند كه در این راستا در سال جاری اقدامات خوبی صورت گرفته است.

سرپرست معاونت امور اجتماعی وزارت رفاه و تأمین اجتماعی بیان داشت: قرار گرفتن قشرهای مختلف زیر چتر حمایتی بیمه با اجرای قانون هدفمند كردن یارانه‌ها، بخشی از حمایت‌های بیمه‌ای وزارت رفاه است به طوری كه هم اكنون قشرهای مختلف از جمله قالیبافان، كارگران ساختمانی، صیادان تحت پوشش بیمه‌های اجتماعی قرار گرفته‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha