سلامت نیوز :  متخصصان، جراحان و اساتید دانشگاه‌های 3 قاره جهان در نهمین كنگره بین‌المللی زنان و مامایی حضور می‌یابند.

به گزارش فارس، عبدالرسول اكبریان، رئیس انجمن زنان و زایمان ایران اظهار داشت: نهمین كنگره بین‌المللی انجمن زنان و مامایی ایران از 17 تا 20 آبان 1390 در حالی در تهران برگزار می‌شد كه از هم اكنون با هماهنگی‌های انجام شده شاهد استقبال مسئولان دانشگاه‌ها و مراكز علمی كشورهای سه قاره آمریكا، آسیا و اروپا می‌باشیم.

وی گفت: هدف از برگزاری این كنگره، بالا بردن سطح آگاهی و ایجاد ارتباط و تبادل تجربیات علمی بین متخصصان و جراحان داخلی و خارجی و پیرامون جدیدترین روش‌های تشخیص و درمان بیماری‌های زنان و زایمان شامل نازایی، سرطان‌ها، بیماری‌های مقاربتی، بهداشت تنظیم خانواده، روش‌های پیشگیری از برخی سرطان‌های زنان از جمله سرطان گردن رحم، اعمال جراحی به روش لاپاراسكوپی و هیستروسكوپی و همچنین جراحی رباتیك كه در حال حاضر جایگاه ویژه‌ای در مراكز جراحی پیدا كرده، خواهد بود.

وی از برگزاری همزمان كنگره مامایی با كنگره زنان و زایمان یاد كرد و گفت: برقراری ارتباط علمی ماماهای كشور با همكاران سایر كشورها از جمله مزایای برگزاری این كنگره است.

اكبریان گروه‌های شركت كننده در نهمین كنگره بین‌المللی زنان و مامایی را شامل متخصصان زنان و زایمان، پزشكان عمومی، ماماها و متخصصان كلیه و مجاری ادارار عنوان كرد وافزود: در این كنگره برای شركت‌كنندگان خارج از كشور نیز امتاز علمی داده می‌شود

نهمین كنگره بین‌المللی زنان و مامایی ایران 17 تا 20 آبان 1390 در مركز همایش‌های رازی تهران برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha