قائم مقام وزیر بهداشت در امور تجهیزات پزشکی گفت: می‌خواهیم به سمت تولید تجهیزات پزشکی پرمصرف حرکت کنیم تا با خریداری تجهیزات تولیدکنندگان ایرانی، هزینه فناوری تولید تجهیزات پزشکی تامین شده و به تولید صنعتی تجهیزات پزشکی برسیم.

سلامت نیوز : قائم مقام وزیر بهداشت در امور تجهیزات پزشکی گفت: می‌خواهیم به سمت تولید تجهیزات پزشکی پرمصرف حرکت کنیم تا با خریداری تجهیزات تولیدکنندگان ایرانی، هزینه فناوری تولید تجهیزات پزشکی تامین شده و به تولید صنعتی تجهیزات پزشکی برسیم.
دکتر ابراهیم متولیان درباره سیاستهای تجهیزات پزشکی در پنج سال آینده به مهر گفت: ما می‌خواهیم به سمت تولید تجهیزات پزشکی پر مصرف حرکت کنیم تا با خریداری تجهیزات تولیدکنندگان ایرانی، هزینه فناوری تولید تجهیزات پزشکی تامین شده و به تولید صنعتی تجهیزات پزشکی برسیم.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه تجهیزات پزشکی و دارویی "Arab health‌" در دبی افزود: تعداد شرکتهای ایرانی که در سال گذشته در این نمایشگاه حضور داشتند 85 شرکت بوده و امسال 120 شرکت در سه سالن بزرگ، محصولات خود را به نمایش می‌گذارند.

متولیان درباره تاثیر برگزاری نمایشگاه برای شرکتهای ایرانی گفت: یکی از مهمترین تاثیرات برگزاری این نمایشگاه افزایش توان ایرانیان در مقابل شرکتهای تولیدکننده دیگر است و همچنین شرکتهای تجهیزات پزشکی می‌توانند با پیدا کردن بازار در این نمایشگاه از مزایای خوبی بهره‌مند شوند.

قائم مقام وزیر بهداشت در امور تجهیزات پزشکی تصریح کرد: در سال گذشته بسیاری از کشورهای کوچک شرکت ‌کننده در این نمایشگاه توانستند برای محصولات خود بازار بین‌المللی پیدا کنند به طوری که حدود چهارمیلیون دلار فروش داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha