اولین همایش بررسی چشم‌اندازها و چالش‌های اجرای طرح پزشك خانواده و نظام ارجاع توسط بزرگترین تشكل صنفی و غیردولتی جامعه پزشكی بیست و سوم بهمن‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

سلامت نیوز : اولین همایش بررسی چشم‌اندازها و چالش‌های اجرای طرح پزشك خانواده و نظام ارجاع توسط بزرگترین تشكل صنفی و غیردولتی جامعه پزشكی بیست و سوم بهمن‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
اولین همایش پزشك خانواده و نظام ارجاع؛ چشم‌انداز‌ها و چالش‌ها 23 بهمن ماه توسط سازمان نظام پزشكی با همكاری شورای سیاستگذاری سلامت صدا و سیما و برخی از دستگاه‌ها و نهادهای متولی حوزه سلامت در كتابخانه ملی ایران برگزار می‌شود.
در این همایش سراسری كه با حضور مسؤولان، سیاستگذاران و صاحبنظران حوزه سلامت كشور برگزار می‌شود، موضوعات محوری از جمله مقایسه تطبیقی نظام ارجاع و پزشك خانواده در ایران و سایر كشورها، مبانی قانونی و اجرایی پزشك خانواده و نظام ارجاع، ساختار، عملكرد و منابع طرح، جایگاه بخش غیردولتی و مجامع علمی و صنفی در سیاستگذاری و اجرای طرح پزشك خانواده و نظام ارجاع و اثرات متقابل جامعه، فرهنگ و طرح پزشك خانواده مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.
گفتنی است، روز گذشته (شنبه 2 بهمن) در آخرین جلسه دبیرخانه این همایش كه به ریاست دكتر سیدشهاب‌الدین صدر، رییس‌كل سازمان نظام پزشكی برگزار شد، با ارایه گزارش‌های تحلیلی توسط شوراهای هماهنگی و نظام پزشكی استان‌ها و شهرستان‌ها، وضعیت اجرای آزمایشی طرح پزشك خانواده و نظام ارجاع در برخی استان‌های كشور مورد بررسی قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha