سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از آتش‌سوزی در ساختمانی 8 طبقه در میدان ولیعصر خبر داد و گفت: در این حادثه 50 نفر از داخل ساختمان نجات یافتند و 2 نفر دچار مشکل تنفسی شدند.

آتش‌سوزی در یک ساختمان ۸ طبقه در میدان ولیعصر/۵۰ نفر از میان دود و آتش نجات یافتند

سلامت نیوز: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از آتش‌سوزی در ساختمانی 8 طبقه در میدان ولیعصر خبر داد و گفت: در این حادثه 50 نفر از داخل ساختمان نجات یافتند و 2 نفر دچار مشکل تنفسی شدند.

به گزارش سلامت نیوز،جلال ملکی (سخنگوی سازمان آتش نشانی) در گفتگو با ایلنا درباره حادثه آتش‌سوزی در ساختمان ۸ طیقه میدان ولیعصر تهران اظهار داشت: ساعت ۱۰ و ۶ دقیقه صبح امروز آتش‌سوزی در ساختمانی بالاتر از میدان ولیعصر به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده می‌شود که پیرو انتشار خبرِ هموطنان، بلافاصله ۳ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تمامی امکانات به محل اعزام می‌شود.

وی افزود: آتش سوزی در یک ساختمان ۸ طبقه اداری بود و ۴ طبقه زیرزمین داشت که در طبقه منهای ۴ در قسمت اسناد بایگانی، آتش‌سوزی اتفاق افتاده بود؛ بلافاصله پس از حادثه؛ سیستم‌های اطفای اتوماتیک ساختمان فعال شده و مقدار زیادی پودر در فضا پراکنده شده بود.

ملکی اضافه کرد: تعداد زیادی از کارمندان و ارباب رجوعان در طبقات منفی ۴ محبوس شده بودند. تراکم پودرها، دید را محدود و مشکلاتی را ایجاد کرده بود.

وی در پایان اظهار داشت: بیش از ۵۰ نفر با سلامت از ساختمان خارج شده‌اند و یکی دو نفر دچار مشکل تنفسی شده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha