بنظر میرسد رفع آلودگی هوا اولویتی برای مسئولین ندارد و معلوم نیست وقتی با جان مردم بازی میشود و کودکان و سالمندان بیشتر از همیشه در معرض خطر هستند چه اتفاقی باید بیفتد تا مسئولین متوجه شوند مشکل آلودگی هوا واقعا جدیست؟!سرطان جدیست ! درمان بیماری ها و سرطانهای ناشی از آلودگی هوا چندین برابر بودجه مقابله با آلودگی هوا خرج دارد!

رفع آلودگی هوا اولویتی برای مسئولین ندارد/مردم تا کی صبر کنند؟

سلامت نیوز:آلودگی هوا برای چندمین رو متوالی مدارس برخی کلانشهرها را به تعطیلی کشاند.این در حالیست که هیچ برنامه عملی و مشخصی برای رفع آلودگی هوا در کشور نه اجرایی شده و نه حتی مسئولین دیگر برای دلخوشی مردم حرفی از اجرای آن در آینده به میان می آورند.

به گزارش سلامت نیو در واقع هیچ مدیر متخصصی پس از این همه سال که چندین کلانشهر کشور با مشکل آلودگی هوا دست و پنجه نرم میکند روی کار نیامده تا بتواند راهکار مشخصی به غیر از تعطیلی مدارس و گاها ادارات ارائه کند.

در حالی که بسیاری از کشورها با تدوین برنامه های عملی مردم خود را از در معرض آلودگی هوا قرار داشتن نجات داده اند هنوز در کشور ما برنامه ای برای رفع این مشکل وجود ندارد .مشکلی به تازگی رخ نداده و میتواند با الگو گرفتن از دیگر کشورها خیلی زود از عواقب جبران ناپذیر آن رهایی جست.

بنظر میرسد رفع آلودگی هوا اولویتی برای مسئولین ندارد و معلوم نیست وقتی با جان مردم بازی میشود و کودکان و سالمندان و در حال حاضر  همه شهروندان کشور در معرض خطر هستند چه اتفاقی باید بیفتد تا مسئولین متوجه شوند مشکل آلودگی هوا واقعا جدیست؟!سرطان جدیست ! درمان بیماری ها و سرطانهای ناشی از آلودگی هوا چندین برابر بودجه مقابله با آلودگی هوا خرج دارد!

آیا تنفس در هوای سالم جز حقوق شهروندی محسوب نمشود؟

دادن شعار استفاده از وسائل نقلیه عمومی که در بسیاری موارد خود عامل اصلی گسترش آلودگی هوا هستند و در مواقع بحران خود با بحران مواجه هستند تا کی قرار است ادامه پیدا کند؟

وقتی زیر ساختهای لازم برای رفع مشکل آلودگی هوا فراهم نیست چگونه از مردم میخواهید همراهیتان کنند؟

آلودگی هوای تهران و بسیاری از کلانشهرها کی در اولویت قرار خواهد گرفت؟مردم تا کی صبر کنند؟

 

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha