معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با تأکید بر راه‌اندازی رشته‌های مورد نیاز استان و کشور در این دانشگاه، عنوان کرد: علاقه‌مندان به ادامه تحصیل در رشته‌ پرستاری از نیم‌سال دوم 97-96 می‌توانند از طریق ثبت نام در تکمیل ظرفیت پذیرش دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی در این رشته‌ در واحد بوشهر تحصیل کنند.

دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر در رشته پرستاری دانشجو می‌پذیرد

سلامت نیوز: معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با تأکید بر راه‌اندازی رشته‌های مورد نیاز استان و کشور در این دانشگاه، عنوان کرد: علاقه‌مندان به ادامه تحصیل در رشته‌ پرستاری از نیم‌سال دوم 97-96 می‌توانند از طریق ثبت نام در تکمیل ظرفیت پذیرش دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی در این رشته‌ در واحد بوشهر تحصیل کنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری ، دکتر فاضل امیری با تأکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر پس از گذشت بیش از 30 سال از راه‌اندازی خود مجوز پذیرش دانشجو در رشته‌های پزشکی را دریافت کرد، گفت: واحد بوشهر با داشتن پتانسیل بالای علمی و پژوهشی و برخورداری از امکانات تخصصی لازم، همواره درصدد رفع نیازهای کشور و استان در حوزه‌های آموزشی و پژوهشی بوده است.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی واحد بوشهر با بیان اینکه ایجاد رشته‌های مورد نیاز استان و کشور همواره در اولویت برنامه های آموزشی واحد بوشهر جای داشته، اظهار کرد: بحمدالله با پیگیری‌های فراوان امکان انتخاب و ادامه تحصیل در رشته پرستاری از نیم‌سال دوم 97-96 بهمن برای علاقه‌مندان فراهم شد.

امیری با بیان اینکه بیش از۶۰درصد دانش‌آموزان استان بوشهر در رشته علوم تجربی مشغول به تحصیل هستند، تشریح کرد: این آمار بالا، ما را برآن داشت تا با ایجاد رشته‌های متناسب با تحصیل اکثریت دانش آموزان، افزون بر کاهش دغدغه‌های والدین و دانش آموزان، زمینه ساز تحصیل آنان در یکی از کارا‌ترین رشته‌های تحصیلی را فراهم آوریم.

وی درباره نحوه ثبت نام و پذیرش دانشجویان تشریح کرد: همه داوطلبانی که در آزمون سراسری (پزشکی) ۹۶ سازمان سنجش آموزش کشور شرکت کرده و در نیم‌سال اول سال تحصیلی 97-96 در هیچ یک از واحدهای دانشگاه آزاد موفق به ثبت‌نام نشده اند، مجاز به ثبت‌نام در تکمیل ظرفیت این دوره هستند که با مراجعه بهwww.azmoon.org خواهند توانست در رشته پرستاری واحد بوشهر ثبت نام کنند.

امیری ادامه داد: امکان ویرایش رشته محل های انتخابی تا پایان مدت زمان ثبت نام برای داوطلبان فراهم است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ارام ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
    0 0
    ببخشيد اينجا گفته شده كه پرستاري ازاد بوشهر رو انتخاب هفتم قرار بدين اما من انتخاب اول قرار دادم يعني مشكلي داره ؟؟؟