سلامت نیوز :انتخابات سازمان نظام پرستاری در 111 شهرستانی كه بیش از 200 پرستار شاغل در مراكز درمانی دارند انجام شده و مهلت ثبت نام برای شركت در این انتخابات تا 7 بهمن ماه تمدید شد.

 دكتر سیدحسن امامی رضوی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی و رییس ستاد انتخابات نظام پرستاری ضمن اعلام این خبر، گفت: با توجه به فرارسیدن تعطیلی اربعین حسینی و استقبال شركت‌كنندگان در انتخابات سازمان نظام پرستاری مهلت ثبت نام شركت در انتخابات تا 7 بهمن ماه تمدید شد.

وی افزود: ستاد اجرایی و هیأت‌های نظارت انتخابات از 26 دی‌ماه ثبت نام داوطلبان هیأت مدیره‌های نظام پرستاری را در تمام شهرستان‌هایی كه حد نصاب لازم برای شركت در این انتخابات را داشته‌اند (یعنی 200 پرستار شاغل در مراكز درمانی داشته‌اند) آغاز كرده و تاكنون 300 نفر از پرستاران برای شركت در هیأت مدیره‌ها ثبت نام كرده‌اند.

وی ادامه داد: بررسی صلاحیت داوطلبان در موعد مقرر توسط هیات‌های نظارت انجام شده و رأس تاریخ مقرر، یعنی 13 اسفند انتخابات در سراسر كشور برگزار می‌شود.

امامی رضوی سازمان نظام پرستاری را یكی از نهادهای صنفی معتبر و مؤثر در تدوین قوانین لازم برای پیگیری مطالبات پرستاران ذكر كرد و گفت: پیگیری قانون ارتقاء بهره‌وری و استخدام 23 هزار پرستار از كارهای خوب این سازمان در دوره فعلی بود كه امیدواریم در دوره جدید نیز شاهد این اقدامات و پیگیری‌ها باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha