کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه از تدوام بارش‌ها طی امروز تا اوایل وقت فردا خصوصا در نواحی زلزله زده (غرب استان) خبر داد.

بارندگی در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ادامه دارد/ بارش 81 میلیمتری در استان

سلامت نیوز:ارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه از تدوام بارش‌ها طی امروز تا اوایل وقت فردا خصوصا در نواحی زلزله زده (غرب استان) خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،سعید قاسمی  میانگین بارش سامانه اخیر طی 48 ساعته گذشته (از ساعت شش و 30 دقیقه صبح جمعه) برای کل استان را حدود 81 میلی‌متر اعلام کرد.

وی با بیان اینکه طی این مدت در شهر کرمانشاه حدود 55 میلی‌متر بارندگی داشتیم، افزود: کمترین بارش نیز از سومار به میزان 54 میلی‌متر و بیشترین بارش از پاوه به میزان 123.8 میلی‌متر بوده است.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه از تداوم بارش‌های شدید تا اوایل وقت فردا(دوشنبه) خبر داد و عنوان کرد: شدت بارش برای نواحی شمالی و غربی استان خصوصا مناطق زلزله زده خواهد بود.

قاسمی خاطرنشان کرد: بارش باران به صورت رگبار و همراه با وزش باد و رعد وبرق است و همچنان احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها و آبگرفتگی معابر وجود دارد و مردم خصوصا درمناطق زلزله زده باید از نزدیک شدن به رودخانه‌ها و چادر زدن در مسیل رودها خودداری کنند.

وی اظهار کرد: از اواخر روز دوشنبه به تدریج این سامانه بارشی از جو استان خارج خواهد شد و در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه کاهش دمای هوا را خواهیم داشت.




برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha