سلامت نیوز :مجری طرح آنژی پارس گفت: به دلیل ناتوانی برخی بیماران زخم پای دیابتی از جمله بیماران كلیوی در مصرف كپسول، این بیماران می‌توانند پمادهای آنژی پارس را به صورت جداگانه با تأیید و ارائه نسخه تنها از داروخانه‌های جمعیت هلال‌احمر در سراسر كشور دریافت كنند.

كامران معتمدی در گفت‌وگو با  فارس اظهار داشت: برخی بیماران زخم پای دیابتی از جمله بیماران عارضه كلیوی نمی‌توانند از كپسول‌های طرح آنژی پارس استفاده كنند كه در این راستا در طرحی جدید، این بیماران می‌توانند در صورت داشتن نسخه پزشك از پماد آنژی پارس بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینكه در گذشته پكیج دارویی كامل آنژی پارس با قیمت 275 هزار توان به بیماران عرضه می‌شد، گقت: از تیر ماه سال جاری این پكیج‌های كامل داروی آنژی پارس با 20 درصد تخفیف با قیمت 206 هزار تومان به بیماران عرضه می‌شود.

معتمدی تصریح كرد: طرح ارائه پكیج‌های یك سومی آنژی پارس با قیمت 68 هزار تومان شامل یك پماد و 30 كپسول آنژی پارس است كه در حال حاضر به بیماران ارائه می‌شود ولی برخی از بیماران زخم پای دیابتی از جمله بیماران عارضه كلیوی نمی‌توانند از كپسول‌های آنژی پارس استفاده كنند و در این راستا در طرح جدید، این بیماران می‌توانند در صورت داشتن نسخه پزشك تنها از پماد آنژی پارس با قیمت 15 هزار تومان بهره‌مند شوند.

مجری طرح آنژی پارس خاطرنشان كرد: طرح توزیع داروی آنژی پارس به صورت پماد و كپسول جداگانه تنها از طریق داروخانه‌های جمعیت هلال‌احمر در سراسر كشور صورت می‌پذیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha