سه‌شنبه ۵ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۸

یك متخصص پوست و مو گفت: میزان بهبودی به دست آمده در اثر كاشت مژه نسبت به هزینه، زمان تلف شده و دردسرهای عمل بسیار اندك است و موفقیت 100 درصدی ندارد

سلامت نیوز :یك متخصص پوست و مو گفت: میزان بهبودی به دست آمده در اثر كاشت مژه نسبت به هزینه، زمان تلف شده و دردسرهای عمل بسیار اندك است و موفقیت 100 درصدی ندارد.

امیر هوشنگ احسانی در گفت‌و‌گو با  فارس، افزود: مژه در زیبایی چهره انسان از اهمیت زیادی برخوردار است. نبودن مژه در ظاهر شخص اثر منفی می‌گذارد.

وی گفت: مژه‌ها از چشم‌ها در برابر گرد و خاك محافظت می‌كند. كاشت مژه برای كسانی كه در اثر تروما یا بیماری‌های مختلف، سوختگی مژه‌های خود را از دست داده‌اند، باید استفاده شود.

این متخصص پوست و مو افزود: برخی از زنان با داشتن مژه‌های سالم و طبیعی دارند و فقط برای افزایش اندازه و رنگ مژه‌ها و پر پشتی آنها به پزشك مراجعه می‌كنند كه می‌تواند اثر بخشی متوسط داشته باشد.

احسانی اضافه كرد: میزان بهبودی به دست آمده در اثر كاشت مژه نسبت به هزینه، زمان تلف شده و دردسرهای عمل بسیار اندك است و موفقیت 100 درصدی ندارد.

وی گفت: اگر كاشت مژه به خوبی و تحت نظر پزشك متخصص صورت گیرد، میزان بهبودی به 80 درصد می‌رسد و اگر به خوبی این كار انجام نشود به دلیل اینكه مژه فر دار است و ممكن است مژه‌های كاشته شده صاف باشد به چشم آسیب وارد می‌كند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha