معاون بهداشت وزارت بهداشت عنوان كرد: بیش از 500 فیلم آموزشی به منظور ارتقای سلامت و افزایش آگاهی عمومی، همزمان با برپایی نخستین نمایشگاه رسانه‌های تصویری و دیجیتال سلامت توزیع می‌شود

500 فیلم آموزشی در نمایشگاه رسانه‌های تصویری و دیجیتالی سلامت توزیع می‌شود
سلامت نیوز : معاون بهداشت وزارت بهداشت عنوان كرد: بیش از 500 فیلم آموزشی به منظور ارتقای سلامت و افزایش آگاهی عمومی، همزمان با برپایی نخستین نمایشگاه رسانه‌های تصویری و دیجیتال سلامت توزیع می‌شود.

دكتر علیرضا مصداقی با بیان این مطلب خاطرنشان كرد: این فیلم‌های آموزشی در زمینه‌های فعالیت بدنی، تغذیه، پیشگیری از دخانیات، بیماریهای واگیر و غیرواگیر، سلامت مادران و كودكان و غیره است كه به بازدید كنندگان نمایشگاه عرضه خواهد شد.


وی با اشاره به ای نكه بیش از 1400 اثر تصویری و دیجیتال در زمینه ارتقای سلامت به دبیرخانه جشنواره رسیده است، خاطرنشان كرد: در مراسم پایانی این جشنواره به 32 اثر برگزیده و سازمانهای پیش رو در توسعه سلامت، تندیس زرین لوح تقدیر اهدا خواهد شد.


دكتر مصداقی با اشاره به نقش فرهنگ سازی در توسعه سلامت جامعه، اختصاص بخش ویژه كودك، رسانه و سلامت را از بخشهای اصلی این نمایشگاه در توسعه سلامت جامعه با توجه ویژه به كودكان دانست و گفت: در این بخش اصول بهداشت و سلامت به كودكان آموزش داده خواهد شد.

نخستین جشنواره و نمایشگاه رسانه‌های تصویری و دیجیتال سلامت روز پنج‌شنبه 7 بهمن ماه در محل كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران گشایش می‌یابد و به مدت سه روز ادامه خواهد یافت. علاقمندان می‌توانند از ساعت 10 صبح تا 20 از آن دیدن كنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha