نخستین جشنواره و نمایشگاه رسانه های تصویری و دیجیتال حوزه سلامت با حمایت و حضور سازمانها و نهادهای اجرایی آغاز به كار كرد

آغاز به كار نخستین نمایشگاه رسانه های تصویری و دیجیتال
سلامت نیوز : نخستین جشنواره و نمایشگاه رسانه های تصویری و دیجیتال حوزه سلامت با حمایت و حضور سازمانها و نهادهای اجرایی آغاز به كار كرد.
دبیر اجرایی نخستین جشنواره و نمایشگاه رسانه های تصویری و دیجیتال در گفتگو با وب دا گفت: این نمایشگاه با حضور وزارتخانه های رفاه ،فرهنگ و ارشاد اسلامی،آموزش و پرورش، سازمان‌ ملی جوانان، سازمان صدا و سیما، سازمان بهزیستی، جمعیت هلال احمر ایران، انجمن انفورماتیك ، بنیاد ملی بازی های رایانه ای، صندوق بازنشستگی كشوری ، بنیاد سینمایی فارابی، انجمن انیمیشن سازان ایران، ستاد آموزش نوین وزارت كشور،  پارك علم وفناوری دانشگاه‌ تهران و شهرداری تهران برگزار می‌شود.
مهدیارنصیر ادامه داد: برگزاری این جشنواره با همكاری برخی دانشگاه های علوم پزشكی و 20 بیمارستان شهر تهران همراه بوده و از تمامی مدیران و مسئولان این مراكز برای حضور در این جشنواره دعوت به عمل آمده است.
وی درادامه تصریح كرد: علاقه‌مندان می توانند از 9-7 بهمن ماه  همه روزه از ساعت 10 صبح تا ساعت 20  از این نمایشگاه در محل كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب بازدید كنند
لازم به ذکر است سلامت نیوز نخستین پایگاه خبری در حوزه سلامت نیز در این نمایشگاه میزبان همراهان و مخاطبان خود می باشد .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha