جمعه ۸ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۱
کد خبر: 23865
سلامت نیوز :با توجه به طراحی های دقیق نحوه تعاملات دانشگاه علوم پزشكی تهران و دانشگاه طب چینی پكن، حضور هیات آكادمیك چینی در ایران فرصت خوبی است تا با  بخشی از ظرفیت های علمی كشور آشنا شوند.
به گزارش  سلامت نیوز از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشكی تهران دكترمحمد باقر لاریجانی در دیدار با مسئولان دانشگاه طب چینی پكن با بیان این مطلب وبا اشاره به روش های نوین در درمان بیماران دیابتی گفت: چند سالی در این مركز در زمینه انسولین خوراكی كار كردیم، بعد تحقیقات خود را بر روی روش های استفاده از سلول جنین سقط شده و مغز استخوان بیمار شروع كردیم وخوشبختانه نتایج آن اثر بخش بود و برای درمان بیماران از آن استفاده می كنیم.
وی افزود: داروی جدید آنژی پارس از دیگر تحقیقاتی است كه  برای درمان پای دیابتی مورد استفاده قرار می گیرد و مقالات متعددی نیز از آن منتشر شده است.
دكتر لاریجانی با ابراز امیدواری از توسعه همكاری دانشگاه علوم پزشكی تهران با دانشگاه طب چینی پكن افزود: خوشبختانه كشور چین ظرفیت های زیادی دارد و امیدوارم با توجه به دیدگاهی كه در كشور ما برای همكاری با چین وجود دارد و نشست های مختلفی كه با هم داشتیم زمینه همكاری های آینده دو دانشگاه فراهم شود

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha