شنبه ۹ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۹:۵۱

دیدن لبخند مادر یا فرزندی کوچک خود می‌تواند بهترین دلیل باشد که اگر به هر دلیلی دچار مرگ مغزی شدیم و هم زمانی که خود را برای آغاز یک زندگی ابدی آغاز می‌کنیم یادگاری از خود در بدن یک هموطن، یک پدر، یک مادر یا یک فرزند بگذاریم.

سلامت نیوز :دیدن لبخند مادر یا فرزندی کوچک خود می‌تواند بهترین دلیل باشد که اگر به هر دلیلی دچار مرگ مغزی شدیم و هم زمانی که خود را برای آغاز یک زندگی ابدی آغاز می‌کنیم یادگاری از خود در بدن یک هموطن، یک پدر، یک مادر یا یک فرزند بگذاریم.

به گزارش سلامت‌نیوز، در سال‌های اخیر مردم کشورمان استقبال قابل توجهی از اهدای عضو خود کرده‌اند و با این اقدام خیرخواهانه صدها نفر از بیماران نیازمند را زندگی دوباره بخشیدند.

بیمارستان مسیح دانشوری تهران یکی از مراکز پیش رو در این زمینه بوده است ، در روزهای اخیر و همزمان با برگزاری نخستین جشنواره و نمایشگاه رسانه‌های تصویری و دیجیتال سلامت در سالن نمایشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان حجاب تهران از هموطنانی که می‌خواهند در این کار خداپسندانه شریک شوند میزبانی می‌کند.
علاقمندان به پرکردن فرم اهدای عضو و دریافت کارت اهدای عضو می‌توانند فردا از ساعت 10 صبح تا 8 شب به غرفه اهدای عضو در این نمایشگاه حاضر شوند و خود را برای یک زندگی شیرین دیگر آماده کنند.

http://ehda.ir/registermember/loginmember.aspx

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha