معاون وزیر بهداشت اردن و هیات همراه صبح امروز با دکتر مرضیه وحید دستجردی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیدار کردند.

سلامت نیوز : معاون وزیر بهداشت اردن و هیات همراه صبح امروز با دکتر مرضیه وحید دستجردی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیدار کردند.
به گزارش وب دا در این دیدار که دکتر لاریجانی رییس شورای سیاستگذاری نیز حضور داشت و در دفتر وزیر بهداشت انجام شد در خصوص مولفه های اجتماعی موثر بر سلامت(SDH) بحث و تبادل نظر شد.
 دکتر مرضیه وحید دستجردی ضمن دعوت هیات اردنی برای دیدار از نمایشگاه رسانه های دیجیتال در حوزه سلامت که برای نخستین بار در کشور توسط وزارت بهداشت برگزار می شود، گفت: بسیاری از غرفه ها در این نمایشگاه در مورد موضوع مولفه های اجتماعی موثر بر سلامت(SDH) اطلاع رسانی خواهند کرد.
وزیر بهداشت در ادامه ملاقات های این هیات با دبیرخانه مولفه های اجتماعی موثر بر سلامت و معاونان وزارت بهداشت را مورد اشاره قرار داد و ابراز امیدواری کرد این ملاقات ها و مناسبات در گسترش روابط بهداشتی و درمانی دو کشور موثر باشد.
بنا بر این گزارش دکتر علیرضا اولیایی منش مدیرکل دفتر ارزیابی فناوری، تدوین استاندارد و تعرفه سلامت نیز که در این دیدار حضور داشت به خبرنگار ما گفت: دیدار هیات اردنی در راستای گسترش مناسبات دو کشور در خصوص مولفه های اجتماعی موثر بر سلامت انجام می شود.
وی افزود: این دیدار به درخواست هیات اردنی که در کنفرانس های بین المللی شاهد حضور موثر ایران و اعلام مباحث روز حوزه نظام سلامت از جمله مولفه های اجتماعی موثر بر سلامت توسط مسئولان و متخصصان کشورمان بوده اند، انجام شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha