نخستین جشنواره و نمایشگاه بزرگ سیمای سلامت، به مناسبت سی و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، 16 تا 22 بهمن ماه برگزار می‌شود

سلامت نیوز : نخستین جشنواره و نمایشگاه بزرگ سیمای سلامت، به مناسبت سی و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، 16 تا 22 بهمن ماه برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار وب‌دا، در نخستین جشنواره و نمایشگاه بزرگ سیمای سلامت كه به طور همزمان در چهار فرهنگسرای بزرگ تهران، نیاوران، اشراق،هنرمندان و بهمن برگزار خواهد شد، كارگاه‌های آموزشی مرتبط با حوزه سلامت با موضوعات، مصرف منطقی دارو در كودكان و سالمندان، شرایط و مزایای اهدای خون و لزوم سلامت حین اهدای خون، راهنمای خانواده‌های دارای افراد معتاد، معرفی اقسام و عوارض مواد روان‌گردان و محرك، مشاوره ترك اعتیاد، مشاوره قبل از ازدواج، زنان، روانشناسی كودك، دخانیات، تغذیه، ایدز و رفتارهای پرخطر، قلب و عروق، دیابت، جوانان و دوران بلوغ و شیوه‌های یادگیری موثر دانش‌آموزان با حضور كارشناسان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی برگزار می‌شود.
بنابراین گزارش، برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری از جمله تئاتر، موسیقی، برگزاری روزانه مسابقات نقاشی ویژه كودكان از دیگر برنامه‌های نخستین جشنواره و نمایشگاه بزرگ سیمای سلامت است.
همچنین استقرار پایگاه‌های انتقال خون برای اهدای خون، معرفی مركز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشكی (115)  و نیز خدمات درمانی رایگان از جمله ویزیت رایگان و تزریق واكسن هپاتیت B‌ از دیگر برنامه‌های اعلام شده در اولین نمایشگاه و جشنواره سیمای سلامت است.
گفتنی است این جشنواره ونمایشگاه به اهتمام وزارت بهداشت درمان وآموزش پزشكی و با همكاری اداره كل سلاما شهرداری تهران برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha