نایب رییس انجمن قلب اروپا به عنوان مهمان ویژه پنجمین كنگره بین المللی قلب و عروق خاورمیانه به ایران می آید.

سلامت نیوز : نایب رییس انجمن قلب اروپا به عنوان مهمان ویژه پنجمین كنگره بین المللی قلب و عروق خاورمیانه به ایران می آید.
رییس پنجمین كنگره قلب و عروق خاورمیانه با اعلام این خبر ،‌ گفت : این كنگره از چهارم تا ششم اسفندماه سال جاری در جزیره كیش برگزار می شود و نمایندگان كشورهایی مانند مصر ، لبنان ، سوریه ، سعودی ، امارات ، قطر ،‌ كویت و تركیه نیز در برگزاری كنگره مشاركت دارند و عضو هیئت رئیسه هستند.
دكتر محمد جواد زیبایی نژاد افزود : بیماری های قلبی و عروقی و عوامل خطرزای آن در خاورمیانه در حال گسترش است بنابراین گروهها و سازمان های حیطه سلامت در منطقه باید به پیشگیری بیش از درمان اهمیت دهند و یك حركت جدی در این زمینه را آغاز كنند.
وی اظهار داشت : مشاركت متخصصان قلب و عروق خاورمیانه در این كنگره و تبادل اطلاعات علمی بین آنها نقش موثری در پیشگیری از بیماری های قلب و عروق دارد.
 وی با اشاره به اینكه امسال پنجمین دوره این كنگره برگزار می شود ، افزود : برپایی كنگره های قلب و عروق در خاورمیانه با ابتكار مركز تحقیقات قلب و عروق دانشگاه علوم پزشكی شیراز انجام شده است.
دكتر زیبایی نژاد بیان كرد : تاكنون حدود 260 پوستر به دبیرخانه كنگره رسیده كه 150 مورد از آنها تایید شده و در نهایت حداكثر 5 پوستر به عنوان پوستر های برگزیده معرفی می شوند.
وی درپایان گفت : در پنجمین كنگره بین المللی قلب و عروق خاورمیانه با پژوهشگران بنیاد پژوهش های قلب آمریكا بطور ویدئویی كنفرانس ارتباط زنده برقرار شده و ششمین دوره كنگره در فروردین سال 1391 در تركیه برگزار می شود

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha