سلامت نیوز :رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: اكثر تولیدكنندگان ماده روانگردان شیشه، اراذل و اوباش و دارای سوء سابقه هستند.

سردار حمیدرضا حسین‌آبادی در گفت‌وگو با  فارس گفت: با ابلاغ قانون جدید مبارزه با مواد مخدر، اقدامات پلیس برای مبارزه با قاچاقچیان تشدید شده است و قوه قضائیه نیز همكاری مطلوبی را پلیس دارد.

وی اظهار داشت: شیشه و كراك مشكل اصلی است، این 2 ماده به عنوان یك تهدید برای جامعه و جوانان مطرح هستند و مجازات جدید در قانون مبارزه با مواد مخدر می‌تواند به شدت باعث بازدارندگی شود.

سردار حسین آبادی تأكید كرد: بررسی‌های پلیس نشان می‌دهد اكثر تولید كنندگان شیشه، اراذل و اوباش محلات هستند كه سابقه شرارت دارند، این موضوع مهمی است و باید مورد توجه قرار گیرد.

این مقام نیروی انتظامی افزود: اراذل و اوباش تا پیش از ابلاغ قانون جدید مبارزه با مواد مخدر، از بی‌قانونی حداكثر استفاده را بردند و پول‌های كلانی به جیب زدند، به طوری‌كه خودروهای گرانقیمت سوار شده و زندگی لوكسی را برای خود فراهم كردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: ادامه این روند برای آینده بسیار خطرناك بود و می‌توانست موجب آلودگی بیشتر جوانان شود. از آن‌جایی كه اوباش اقدام به ایجاد كارگاه تولید شیشه می‌كردند، به لحاظ اجتماعی در آلوده كردن جوانان نقش داشتند.

سردار حسین آبادی ادامه داد: اوباش تولید كننده شیشه به عنوان نمادی برای توسعه شرارت شده‌اند، در شرایطی كه آنان هم پول زیادی به جیب زده‌اند،‌ نوجوانان با دیدن شرایط مالی این افراد از آنان الگوبرداری می‌كنند كه بسیار خطرناك است.

این مقام نیروی انتظامی تأكید كرد: با ابلاغ قانون جدید مبارزه با مواد مخدر، مجازات تولید و حمل 30 گرم شیشه اعدام است و برخورد با قاچاقچیان به شدت افزایش خواهد یافت.

وی اظهار داشت: بی‌قانونی باعث شده بود تا طی 2 سال گذشته از وارد كننده شیشه به تولید كننده برسیم. طی سال جاری بیش از 129 كارگاه تولید شیشه در سراسر كشور كشف و منهدم و هزار و 151 كیلوگرم شیشه نیز در كشور كشف شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha