سلامت نیوز :متخصصان ایرانی در امتحانات اورولوژی اروپا رتبه های اول تا سوم را از دیگر قبای خود ربودند.

دكتر حسینی رییس انجمن اورولوژی ایران در پنجمین سمینار آموزشی دستیاران اورولوژی سراسر كشور در مركز آموزشی درمانی سینا كسب رتبه های اول، دوم و سوم در امتحانات اورولوژی اروپا را حاكی از توانمندی های بالای آموزشی كشور در سطح بین الملل عنوان كرد.

وی با تاكید بر انتقال تجارب به عنوان یكی از اهداف اصلی برگزاری این سمینار، در خصوص لوگوی انجمن اورولوژی افزود: نشست سفیدكنار از افتخارات انجمن بوده و در این نشست سه روزه كه با تلاش زیادی انجام شد؛ همكاران و اساتید در خصوص برنامه ریزی و اجرای اهداف تعیین شده تلاش زیادی كردند و می توان گفت نتایج گرانقدر و خوبی از این نشست كسب شد.

بنابراین گزارش رییس انجمن اورولوژی با ذكر تاریخچه ای از انجمن اورولوژی به توضیح ساختار و فعالیت های داخلی و بین المللی آن اشاره كرد و در خصوص تاسیس آن گفت: این انجمن در سال 1338 توسط اساتید صاحب نامی در كشور بنیان گذاشته شد و از سال 1373 فعالیت انجمن در شكل جدید خود تجدید و برنامه ریزی گردید.

رییس انجمن اورولوژی ایران با اشاره به خدمت رسانی به عنوان یكی از مهم ترین اهداف این سازمان كه در درجه اول اهمیت قرار دارد، افزود: خدمت رسانی تخصصی به مردم و جامعه می باشد و متعاقب آن خدمت به متخصصین اورولوژی و در نهایت ارتباط و ارتقا علمی در مجامع بین المللی قرار دارد. وی همچنین بر این درجه بندی تاكید كرده و آن را از خصوصیات بارز انجمن اورولوژی دانست.

دکتر حسینی خاطر نشان كرد: امسال برای ششمین سال متوالی امتحان زبان تخصصی سمینار دستیاران برگزار می شود و در روز آخر آن با انجام مصاحبه، 5 دستیار از بین 30 نفر انتخاب شده به انجمن اورولوژی اروپا معرفی شده و از این طریق جهت تحصیلات تكمیلی به بُرد اورولوژی اروپا معرفی خواهند شد.

رئیس انجمن اورولوژی ایران از افتخارات این انجمن به كسب رتبه های اول، دوم و سوم در امتحانات اورولوژی اروپا اشاره كرد و آنرا نشانه توانمندیهای آموزشی كشور ما در سطح بین الملل عنوان كرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha