سلامت نیوز : زنی در دادگاه خانواده گفت: شوهرم در زمینه افزایش اعتیاد در جامعه، تحقیقاتی انجام می‌داد اما بعد از 3 ماه خود نیز معتاد شد و به همین دلیل خواهان جدایی از او هستم.

به گزارش  فارس ، زنی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست جدایی خود را به قاضی نجفی رئیس شعبه 234 این مجتمع قضایی خانواده ارائه كرد.

این زن در حضور قاضی این پرونده با بیان اینكه از این وضع خسته شده‌ام چرا كه دیگر تحمل اعتیاد شوهرم را ندارم، گفت: می‌خواهم با جدایی به این زندگی نكبت‌بار پایان داده و شوهرم را به حال خود رها كنم.

وی با اشاره به اینكه یك فرزند 5 ساله دارم كه حضانت او را نیز خود بر عهده می‌گیرم، ادامه داد: شوهرم قدر زندگی سالم خود را ندانست و به دلیل اینكه بسیار مرفه بود و در زندگی‌اش مشكلی نداشت، برای خود، مشكل تراشید.

زن بار دیگر در مقابل قاضی این شعبه لب به سخن گشود و گفت: شوهرم باید از این پس، تنها زندگی كند و همه از جمله من، از او فاصله بگیریم چرا كه او با آگاهی معتاد شده و سزایش همین است.

وی با اشاره به اینكه شوهرم تحصیلكرده است، افزود: او به شدت از موضوع اعتیاد متنفر بود و طی تحقیقاتی كه در این زمینه داشت، خود به دام آن افتاد؛ ما در زندگی مشتركمان هیچ‌گونه مشكلی نداشتیم به طوری كه همه در این خصوص متعجب بودند ولی بعد از تحقیقات شوهرم در خصوص اعتیاد، او خود معتاد شد و من بعد از 3 ماه تحمل این موضوع می‌خواهم از او جدا شده و تنهایش بگذارم.

قاضی این شعبه بعد از شنیدن اظهارات زن، حكمی مبنی بر طلاق صادر نكرد و حضور مرد را برای جلسه آینده خواهان شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha