مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از بارش پراکنده باران در ۲۰ استان کشور طی ۴۸ ساعت آتی خبرداد و گفت: طی ۲۴ ساعت آینده وزش باد شدید در تهران، البرز، قزوین، قم، مرکزی و سمنان به‌وقوع می‌پیوندد.

باران بهاری در ۲۰ استان کشور/وزش باد شدید در تهران

سلامت نیوز: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از بارش پراکنده باران در ۲۰ استان کشور طی ۴۸ ساعت آتی خبرداد و گفت: طی ۲۴ ساعت آینده وزش باد شدید در تهران، البرز، قزوین، قم، مرکزی و سمنان به‌وقوع می‌پیوندد.


به گزارش سلامت نیوز، احد وظیفه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران پویا درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: سامانه بارشی که روز گذشته وارد کشورمان شده است امروز و فردا نیز بخش‌های عمده‌ای از استان‌های نیمه شمالی را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی افزود: طی ساعات آتی نیز بخش‌هایی از غرب، شمال، مرکز و نیمه شرقی کشور با بارش پراکنده باران مواجه می‌شوند که بارش‌ها در ارتفاعات به  صورت برف پیش‌بینی‌ می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: بارشها امروز در خراسان رضوی، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال بختیاری، اصفهان، فارس، سمنان، مرکزی، سواحل خزر، دامنه‌های البرز، تهران، قم، یزد، خراسان شمالی،  خراسان جنوبی، بوشهر و خوزستان به‌وقوع می‌پیوندد.

به گفته وظیفه، طی روز دوشنبه این سامانه بارشی تقویت خواهد شد و استانهای خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی،فارس، هرمزگان، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، یزد، آذربایجان شرقی، سمنان، اصفهان، مرکزی، بوشهر، ارتفاعات البرز، تهران، البرز، قزوین و زنجان را در برمی‌گیرد.

وی افزود: جریانات شمالی نیز در روز دوشنبه بخشهای عمده‌ای از سواحل خزر را تحت تاثیر قرار می‌دهد و بارشها در ارتفاعات به صورت برف پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: طی روز سه‌شنبه شاهد کاهش بارش در نیمه غربی کشور خواهیم بود و بارشها غالبا در استانهای گلستان، خراسان رضوی و شمالی و جنوبی، یزد و هرمزگان رخ می‌دهد.

وظیفه اظهار کرد: طی 24 ساعت وزش باد شدیدی استانهای تهران، البرز، قزوین، قم، مرکزی و سمنان را در برمی‌گیرد.

وی، اردبیل با صفر درجه را سردترین نقطه کشور و بندرعباس با 28 درجه بالای صفر را گرمترین نقطه کشور دانست و گفت: دمای هوای تهران امروز در گرمترین لحظات به 19 درجه بالای صفر رسید که در ساعات آتی احتمال بارش پراکنده نیز وجود دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha