سلامت نیوز :عضو كمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: قرار نیست كاهش ساعت كاری پرستاران بخش دولتی به حضور آنها در بخش خصوصی منجر شود.

به گزارش فارس، حسین تامینی در همایش سراسری پرستاران كه صبح امروز در سالن همایش‌های رازی برگزار شد اظهار داشت: در حال حاضر یك ناهمگونی در شغل پرستاری وجود دارد و باید در نظر داشت ما نمی‌خواهیم ساعات كاری پرستاران طوری كم شود كه پرستاران اوقات فراغت خود را در بخش دیگری مانند بخش خصوصی به حرفه خود ادامه دهند.

وی افزود: اگر همه با هم در صحنه باشیم می‌توانیم حقوق خود را بگیریم كه نمونه آن استخدام 23 هزار پرستار است كه بارها و بارها مطرح كردیم و امسال به نتیجه می‌رسد.

تامینی تصریح كرد: اگر تا به حال در این زمینه موفق نبودیم علتش عدم هماهنگی بین پرستاران بوده است كه اكنون وضعیت بهتر شده است.

تامینی گفت: پرستاران باید به این باور برسند كه می‌توانند در بسیاری از موارد وارد عرصه شوند چرا كه پرستاران شرایط سخت را دیده‌اند لذا هر جایگاهی به آنها بدهند سربلند بیرون خواهند آمد.

عضو كمیسیون بهداشت و درمان مجلس كه خود یكی از پرستاران كشور و دارای مدرك دكترای پرستاری است گفت: انتخابات پرستاری باید با شكوه برگزار شود و نباید نسبت به آن بی‌تفاوت بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha