سخنگوی سازمان آتش نشانی نیز با اعلام اولین حادثه چهارشنبه آخر سال گفت: نیمه شب گذشته یک ساختمان مسکونی که در آن مقادیر زیادی مواد محترقه نگهداری می‌شد، دچار آتش‌سوزی شده و دو آتش‌نشان در این حادثه مصدوم شدند.

اولین حادثه چهارشنبه آخر سال رقم خورد/انفجار یک منزل مسکونی و مصدومیت یک جوان 19 ساله و دو آتش‌نشان

سلامت نیوز:سخنگوی سازمان آتش نشانی نیز با اعلام اولین حادثه چهارشنبه آخر سال گفت: نیمه شب گذشته یک ساختمان مسکونی که در آن مقادیر زیادی مواد محترقه نگهداری می‌شد، دچار آتش‌سوزی شده و دو آتش‌نشان در این حادثه مصدوم شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایلنا، سرهنگ محمد جلینی (سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ) با اعلام خبر انفجار در یک ساختمان مسکونی گفت: دقایقی پیش یک ساختمان دو طبقه در خیابان مرتضوی، براثر انفجار تخریب و یک جوان ۱۹  ساله که با مواد اکلیل و سرنج در حال ساخت نارنجک دستی بود، به شدت مصدوم شد.

او ادامه داد: یک نفر از آتش نشانان نیز در این حادثه مصدوم شده است.

جلال ملکی (سخنگوی سازمان آتش نشانی) نیز درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت 3:59 بامداد امروز یک مورد حادثه انفجار و تخریب منزل در خیابان مرتضوی حدفاصل بین خیابان جیحون و بزرگراه یادگار امام به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شد.

او با بیان اینکه بلافاصله دو ایستگاه با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند، خاطرنشان کرد: محل حادثه یک منزل مسکونی دو طبقه قدیمی بود که بر اثر انفجار شدید بخش زیادی از دیوارها و درها و پنجره‌ها کاملا تخریب شده بود و یک جوان حدود 20 ساله در داخل منزل حضور داشت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تصریح کرد: زمانی که آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند چند نقطه از این منزل هم دچار آتش‌سوزی شده بود و این جوان نیز از چند نقطه دچار مصدومیت و شکستگی شده و بخش‌های زیادی از بدنش دچار سوختگی شدید شده بود.

ملکی اضافه کرد: آتش‌نشانان بلافاصله این فرد را خارج کرده و همزمان نیز مشغول خاموش کردن آتش شدند. به علت شدت انفجار شیشه‌های پنجره‌های چندین ساختمان اطراف نیز شکسته بود و مقدار بسیار زیادی شیشه شکسته بر سطح خیابان ریخته بود.

او ادامه داد: خوشبختانه چون ساعات نیمه شب بود و کسی در کوچه تردد نمی‌کرد عابری بر اثر تخریب شیشه‌ها مصدوم نشده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تصریح کرد: عملیات آتش‌نشانان رو به پایان بود که انفجار دیگری در منزل رخ داد و بر اثر این انفجار دو نفر از آتش‌نشانان از ناحیه سر و صورت دچار مصدومیت شده و به مراکز درمانی منتقل شدند.

ملکی درباره علت این حادثه نیز گفت: با حضور کارشناس آتش‌نشانی و کارشناس پلیس بعد از بررسی‌های لازم مشخص شد در این منزل چندین کیلو مواد محترقه که برای ساخت ترقه‌های دست‌ساز استفاده می‌شد، نگهداری شده است. همین مسئله نیز باعث انفجار و تخریب منزل شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha