سلامت نیوز :رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری تهران گفت: با وجود گذشت بیش از 8 ماه از قول رئیس جمهوری مبنی بر پرداخت مابه‌التفاوت اضافه‌كاری پرستاران هنوز اجرا نشده است.

به گزارش  فارس، محمد نظری در همایش سراسری پرستاران كه صبح امروز در سالن همایش‌های رازی برگزار شد اظهار داشت: رئیس جمهوری در مراسم روز پرستار امسال به وزیر بهداشت متذكر شد كه مابه‌التفاوت اضافه‌كاری شاغلان فعلی پرستاری پرداخت شود و تاكید كرد كه این مسئله باید از اول امسال اعمال شود.

وی افزود: اما متأسفانه با وجود گذشت زمان و قول‌های مختلف تاكنون نه تنها از اجرای آن خبری نیست بلكه اخیراً از قول برخی مسئولان شنیده می‌شود كه تا زمان استخدام پرستاران جدید ساعت كار كاهش نخواهد یافت و در نتیجه مابه‌التفاوت اضافه‌كار آنها نیز پرداخت نمی‌شود.

نظری تصریح كرد: این مسئله موجب ایجاد نگرانی در پرستاران شده است كه از وزیر بهداشت درخواست می‌كنیم این موضوع را رسیدگی كند چرا كه پرستاران آن را جزو مطالبات و حقوق مسلم خود می‌دانند.

وی گفت: طبق آخرین آمار تعداد كل اعضای سازمان نظام پرستاری كشور حدود 92 هزار نفر است كه 16 هزار نفر آنها یعنی 17 درصد را پرستاران تهرانی شامل می‌شوند كه در 160 مركز درمانی و آموزشی تهران شاغل هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha