رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری تربت حیدریه از پرداخت اضافه کار پرستاران با حقوق ماه پیشین خبر داد و گفت: در استان خراسان رضوی چهار شهرستان مشهد، تربت حیدریه، سبزوار و نیشابور بخشی از کارانه به صورت اضافه کار با حقوق ماه قبل پرداخت می شود.

پرداخت اضافه کار پرستاران همراه با حقوق ماه قبل

سلامت نیوز: رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری تربت حیدریه از پرداخت اضافه کار پرستاران با حقوق ماه پیشین خبر داد و گفت: در استان خراسان رضوی چهار شهرستان مشهد، تربت حیدریه، سبزوار و نیشابور بخشی از کارانه به صورت اضافه کار با حقوق ماه قبل پرداخت می شود.

به گزارش سلامت نیوز، حسین زنگنه در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری با بیان این که در این شهرستان طرح قاصدک اجرا و کارانه و اضافه کار با هم پرداخت می شود، در ادامه اظهار کرد: اما بخشی از معوقات هنوز از اول سال پرداخت نشده است.

وی با اشاره به تربیت بیش از ۱۰۰ کمک پرستار در تربیت حیدریه در ادامه از جذب نشدن این نیروها خبر داد و گفت: به علت نبود اعتبارات هنوز کمک پرستاری جذب بیمارستان و مراکز درمانی نشده اند و حقوق و دستمزد آنها از منابع اختصاصی است اما چون به علت منابع محدود هنوز نیرویی جذب نشده است.

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری تربت حیدریه با بیان این که از ابتدا با طرح تربیت کمک پرستار مخالف بودیم، افزود: طرح تربیت پرستار بیمارستانی هم مورد قبول نیست چون با وجود شمار متعدد دانشگاه اعم از آزاد و دولتی کمبودی در شمار پرستاران فارغ التحصیل نداریم بلکه مشکل در جذب پرستار است.

زنگنه با بیان این که در اکثر مناطق با وجود تعدد دانشگاه ها کمبود پرستار فارغ التحصیل را نداریم اما در مقابل پرستاران طرحی بسیاری در نوبت هستند، گفت: مشکل کمبود پرستاران عمدتاً در کلان شهرهاست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha