مسئول روابط عمومی فرودگاههای سیستان و بلوچستان گفت: یک فروند هواپیمای ماهان به شماره پرواز 1085 در مسیر زابل - ایرانشهر به دلیل نقص فنی به صورت اضطراری در فرودگاه بین المللی زاهدان به زمین نشست.

پرواز ماهان در فرودگاه زاهدان فرود اضطراری کرد

سلامت نیوز: مسئول روابط عمومی فرودگاههای سیستان و بلوچستان گفت: یک فروند هواپیمای ماهان به شماره پرواز 1085 در مسیر زابل - ایرانشهر به دلیل نقص فنی به صورت اضطراری در فرودگاه بین المللی زاهدان به زمین نشست.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا،حمیدرضا پارسا، اظهارداشت: یک فروند هواپیمای BAE 146_ RJ100 متعلق به شرکت ماهان به شماره پرواز 1085 در مسیر زابل - ایرانشهر در ساعت 9:40 دقیقه صبح امروز با اعلام شرایط اضطراری مبنی بر نقص فنی در موتور شماره سه در خواست فرود در فرودگاه بین المللی زاهدان را کرد.


وی افزود: این هواپیما پس از 16 دقیقه در ساعت 9:56 به سلامت در فرودگاه بین المللی زاهدان به زمین نشست.
وی تصریح کرد: این پرواز قرار بود مسیر تهران - زابل - ایرانشهر و برعکس را صبح امروز انجام دهد که دچار نقص فنی شد.
مسئول روابط عمومی فرودگاههای سیستان و بلوچستان گفت: هم اینک مسافران این پرواز از هواپیما خارج و به ترمینال فرودگاه زاهدان منتقل شدند.
پارسا افزود: مهندسان این پرواز در حال برطرف کردن نقص فنی در قسمت موتور هواپیما هستند.
وی اظهار داشت: هر هفته پرواز شرکت های هواپیمایی زاگرس، ایران ایر، آسمان، ماهان، آتا و قشم ایر از فرودگاه بین المللی زاهدان به نقاط مختلف کشور انجام می شود.
هر هفته بیش از 80 پرواز داخلی از فرودگاه زاهدان به نقاط مختلف کشور و تعدادی پرواز در مسیرهای بین المللی از جمله بغداد، دبی و نجف انجام می شود.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha