بنابراعلام سازمان پزشکی قانونی کشوردر۱۴حادثه مهم رخ داده از فروردین تا اسفند امسال شامل زلزله، واژگونی اتوبوس، سیل، آتش سوزی، سقوط هواپیما ۸۸۲ نفر از هموطنان‌مان جان خود را از دست دادند.

سلامت نیوز: بنابراعلام سازمان پزشکی قانونی کشوردر۱۴حادثه مهم رخ داده از فروردین تا اسفند امسال شامل زلزله، واژگونی اتوبوس، سیل، آتش سوزی، سقوط هواپیما ۸۸۲ نفر از هموطنان‌مان جان خود را از دست دادند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان پزشکی قانونی کشور، وقوع سیل در استان آذربایجان شرقی، واژگونی اتوبوس مسافربری سبزوار، انفجار معدن یورت در استان گلستان، حادثه تروریستی در حرم امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی، واژگونی اتوبوس حامل دانش‌آموزان هرمزگانی، آتش سوزی در پالایشگاه تهران، سقوط اتوبوس مسافربری به دره در جاجرود، سقوط هواپیمای مسافربری یاسوج، واژگونی اتوبوس مسافربری تبریز، واژگونی اتوبوس مسافربری دیهوک، واژگونی اتوبوس مسافربری شیراز، آتش‌سوزی نفتکش سانچی  در دریای چین، زلزله کرمانشاه و واژگونی اتوبوس مسافربری در سوادکوه از جمله ۱۴ حادثه‌ای است که بر اثر آن ۸۸۲ نفر از ایرانیان، جان خود را از دست دادند.

از بین این ۱۴ حادثه، هشت حادثه به واژگونی و سقوط اتوبوس اختصاص دارد.

همچنین زلزله کرمانشاه با ۶۲۰ فوتی و واژگونی اتوبوس مسافربری تبریز با چهار کشته، به ترتیب دارای بیشترین و کمترین فوتی بوده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha