رئیس جمعیت هلال‌احمر در بازدید از پایگاه امداد جاده ای، بودن در کنار مردم را مورد تاکید قرار داد و گفت: امیدواریم با همکاری مردم و دیگر نهادها، سال کم حادثه ای را آغاز کنیم.

تجهیز ۸۰۰پایگاه موقت امداد و نجات/هلال احمر در کنار مردم است

سلامت نیوز:رئیس جمعیت هلال‌احمر در بازدید از پایگاه امداد جاده ای، بودن در کنار مردم را مورد تاکید قرار داد و گفت: امیدواریم با همکاری مردم و دیگر نهادها، سال کم حادثه ای را آغاز کنیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  مهر، دکتر علی‌اصغر پیوندی، در بازدید از پایگاههای امداد و نجات جاده‌ای همای سعادت در محور دلیجان-سلفجگان افزود: اینکه ارتباط بیرونی جمعیت هلال‌احمر گسترده شود وظیفه سازمانی ما تلقی می‌شود. اگر بنا بر انجام کاری است در سازمان خودمان به تنهایی نخواهیم توانست کار را انجام دهیم و تنها با تعامل مردم، کانون‌های اجتماعی قدرتمند در جامعه و دیگر سازمان‌هاست که کار به درستی انجام می‌شود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر تاکید کرد: نزدیک شدن به مردم و دیگر نهادها از اهداف سازمانی ماست تا در نهایت به خوبی بتوانیم مشکلات مردم را بر طرف کنیم و افتخاراتی که در طول سال‌های گذشته کسب کرده‌ایم به واسطه همین امر بوده است.

وی با بیان اینکه در سال ۹۶ حوادث زیادی داشتیم و تلاش کردیم در کنار مردم باشیم و به آنها کمک کنیم افزود: با توکل بر خدا امیدواریم سال ۹۷ سال بی حادثه یا کم حادثه‌ای برای مردم ایران باشد.

پیوندی تاکید کرد: قدردان زحمات تمام امدادگران و داوطلبان عزیزی هستیم که شبانه‌روز بدون هیچ چشمداشتی تلاش می‌کنند و با عشق و خلوص در کنار مردم در حال خدمت رسانی هستند.

در حاشیه این دیدار طرح های نوروزی جمعیت هلال احمر استان مرکزی با حضور رئیس جمعیت افتتاح شد.

بر اساس همین گزارش، رئیس جمعیت هلال‌احمر در حاشیه بازدید از پایگاه‌های امداد و نجات استان قم گفت: ۸۰۰ پایگاه موقت و ۵۳۰ پایگاه دائم هلال احمر در ایام نوروز به مسافران خدمات ارائه می‌کنند.

پیوندی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر به عنوان یک ارگان امدادی، فرهنگی و اجتماعی همیشه و در تمام لحظات خود را در کنار مردم می بیند، افزود: اجرای طرح امداد و نجات نوروزی هلال احمر همه ساله با آغاز سفرهای نوروزی شروع می شود که با اجرای این طرح برای نجات جان مصدومان حوادث و همچنین فرهنگ سازی در زمینه کاهش تصادفات تلاش می کنیم.

وی با بیان اینکه در طرح امداد و نجات نوروزی، ۸۰۰ پایگاه موقت به ۵۳۰ پایگاه ثابت هلال احمر اضافه شده، اظهار کرد: در کنار پایگاه های امدادی، نیروهای سازمان جوانان هلال احمر و سازمان داوطلبان نیز در مبادی ورودی شهرها مستقر هستند و در زمینه فرهنگ‌سازی، با مردم در ارتباط خواهند بود.

پیوندی با تاکید بر اینکه نیروهای هلال احمر در لحظات اولیه پس از حادثه در کنار حادثه دیدگان خواهند بود، ابراز امیدواری کرد: با بهبود و اصلاح رفتارهای ترافیکی، مصدومان حوادث کاهش پیدا کرده و از تلفات انسانی در حوادث ترافیکی پیشگیری شود.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha