یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴
کد خبر: 240225

چند روزی است در استان البرز برخی مسئولان با این استدلال که اگر بخواهیم موضوعی در جامعه جا بیفتد باید از خودمان شروع کنیم، یکدیگر را به چالش بدون زباله دعوت می‌کنند.

همه به #چالش_بدون_زباله بپیوندیم!

سلامت نیوز:چند روزی است در استان البرز برخی مسئولان با این استدلال که اگر بخواهیم موضوعی در جامعه جا بیفتد باید از خودمان شروع کنیم، یکدیگر را به چالش بدون زباله دعوت می‌کنند.

 به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، این طرح که از طرف محیط زیست آغاز شده ضمن ابراز نگرانی از حجم بالای تولید پسماند در کشور و به خصوص استان البرز و عدم مدیریت آن، از مسئولان می‌خواهد برای ترویج فرهنگ تولید زباله کمتر و حذف بطری‌ و کیسه‌های پلاستیکی، از محل کار و زندگی خود شروع کنند.

در همین راستا است مدیرکل محیط زیست البرز از کلیه مسئولان خواسته تا با پیوستن به چالش بی زباله، برای پاکسازی محیط زیست خود برنامه‌ریزی کرده و با اطلاع‌رسانی آن در ایجاد یک موج فرهنگی برای بهبود وضعیت محیط‌های طبیعی و گردشگری به خصوص در روزهای پایانی سال 96 و آغاز سال 97 مشارکت کنند.

امیدواریم این اقدام به یک موج فرهنگی بزرگ تبدیل شده و با توجه به حال ناخوش این روزهای محیط زیست در همه ما و در سراسر ایران این دغدغه را به وجود آورد تا پلاستیک، بطری و زباله تجزیه‌ناپذیر کمتری تولید کنیم چرا که اگر روند موجود ادامه پیدا کندt دیگر جایی برای زندگی نخواهیم داشت.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha