ین دوره های تخصصی که توسط مرکز کارآفرینی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و با همکاری شرکت آی دی ام طرح ریزی شده، در حال حاضر با گرایش های نوین مدیریت بازاریابی و فروش تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، چشم پزشکی و آزمایشگاهی و همچنین مدیریت بازاریابی و فروش صنایع دارویی در حال برگزاری می باشد.

سلامت نیوز :پس از آغـاز موفـق مراحل اول، دوم و سوم طـرح جامع پذیرش داوطلب، در دوره های تخصـصی- کاربـردی MBA (مدیریت راهبردی کسب و کار) که با هدف توانمند سازی مدیران و شرکت های فعال در حوزه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، چشم پزشکی و آزمایشگاهی و همچنین در حوزه صنایع دارویی طراحی شده، مرحله چهارم پذیرش در این دوره ها، از نیمه دوم بهمن ماه آغاز خواهد شد.
این دوره های تخصصی که توسط مرکز کارآفرینی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و با همکاری شرکت آی دی ام طرح ریزی شده، در حال حاضر با گرایش های نوین مدیریت بازاریابی و فروش تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، چشم پزشکی و آزمایشگاهی و همچنین مدیریت بازاریابی و فروش صنایع دارویی در حال برگزاری می باشد.
مدت زمان این دوره ها 2 ترم سه ماهه بوده و روزهای تشکیل کلاس، پنجشنبه (از ساعت 14 الی 20) و جمعه (از ساعت 8 الی 14) می باشد.
 پذیرش در این دوره ها از طریق مصاحبه حضوری صورت پذیرفته و روزهای مصاحبه نیز دوشنبه و سه شنبه هر هفته می باشد.
لازم به ذکر است که میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 88220517، 88220557، 88220613 واحد آموزش تماس حاصل فرمایید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha