محور کرج_چالوس دو طرفه شد/۵ محور مسدود است

سلامت نیوز:رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راه کشور با اعلام مسدود بودن ۵ محور در سطح کشور از دو طرفه شدن محور کرج‌_چالوس خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایلنا درباره آخرین وضعیت راه‌ها و جاده‌های کشور گفت: در حال حاضر وضعیت ترافیک در جنوب به شمال محور کرج _چالوس از ابتدای محور تا کیلومتر سنگین است. همچنین محدوده آدران، سد امیرکبیر، تونل 5، دهانه جنوبی تونل کندوان نیمه سنگین وطول محور پرحجم و روان است.


وی با اشاره به سنگین بودن ترافیک در جنوب به شمال محور هراز محدوده سه راهی مشاء تا امامزاده هاشم تصریح کرد: طول محور هراز پرحجم و روان است همچنین طول محور نیز جنوب به شمال محور فیروزکوه و باند شمالی آزادراه کرج-قزوین پر حجم و روان است.


رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خاطر نشان کرد: ترافیک در غرب استان تهران آزادراه  تهران-قم محدوده عوارضی نیمه سنگین و طول محورپرحجم و روان است همچنین جنوب به شمال محور قزوین-رشت محدوده ورودی شهر رودبار ترافیک نیمه سنگین طول محور پر حجم و روان است. طول محورآزادراه قزوین-زنجان نیز پر حجم و روان گزارش شده است.


سرهنگ رحمانی با بیان اینکه مداخلات جوی مشاهده نمی‌شود یادآور شد: محور تونل به خلخال در استان گیلان و اردبیل که در طول مدت زمستان به دلیل نبودن ایمنی کافی مسدود بود، بازگشایی شد.

محور همچنین اولنگ شاهرود در گلستان و سمنان و محور شمشک به دیزین در استان تهران و البرز، محور گنجنامه _تویسرکان در استان همدان و محوره دره‌شهر _پل دختر در استان  ایلام محور شوش _فتح‌المبین در استان خوزستان مسدود است.


رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور همچنین اعلام کرد: برابر هماهنگی بعمل آمده و بعلت عادی بودن بار ترافیک در محور کرج-چالوس، محدودیت یکطرفه بودن رفع شد و تردد بصورت دوطرفه و ترافیک عادی و روان صورت می‌پذیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha